اپلیکیشن

تلفن همراه

June 19, 2017
9:39 دوشنبه، 29ام خردادماه 1396
کد خبر: 83671

چطور تصاویر اینستاگرام خود را آرشیو کنیم؟

اینستاگرام برای تمامی کاربران خود قابلیتی را عرضه کرده است که به واسطه آن می‌توان تصاویر خود را در یک بخش خصوصی آرشیو کرد و در زمان دلخواه، تصاویر آرشیوی را به پروفایل خود بازگرداند.
 
پس از اینکه اینستاگرام ویژگی «آرشیو» (Archive) را برای گروه کوچکی از کاربران خود در ماه گذشته فعال کرده بود، نهایتا این قابلیت را در دسترس همه کاربران قرار داد. این ویژگی این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا پست‌های قدیمی اینستاگرامتان را آرشیو کنید، بدون اینکه مجبور به پاک کردن آنها شوید.
 
اگر شما به بخش موجود در سمت راست بالای هر پست اینستاگرام وجود دارد بروید، گزینه‌هایی مانند ویرایش، مشاهده و حذف وجود دارد که در قابلیت جدید، گزینه آرشیو هم به آن اضافه شده است. با ضربه زدن روی آن، تصویر شما به یک پوشه خصوصی یا همان آرشیوتان منتقل می‌شود، که تنها خودتان قادر به مشاهده‌اش خواهید بود.
 
اینستاگرام این کار را برای جلوگیری از پاک شدن پست‌های کاربران انجام داده است و از طرفی با این هدف که کاربران در لحظه بتوانند تصاویری که می‌خواهند را به اشتراک بگذارند. برخی از کاربران اینستاگرام و خصوصا برخی از نوجوانان، عادت دارند تصاویری که به اندازه کافی لایک نگرفتند و یا تصور می‌کنند پس از مدتی حالت شخصی به خود گرفتند را حذف کنند. البته قابلیت آرشیو لزوما این رفتار را متوقف نخواهد کرد اما حداقل موجب نگه‌داری تصاویر خواهد شد.
 
 
اینستاگرام آرشیو کردن و بازگرداندن تصاویر را هرگز به دیگر کاربران اطلاع نمی‌دهد، بنابراین شما می‌توانید هر اندازه که مایل بودید پست‌های خود را آرشیو کرده و به پروفایل خود برگردانید. همچنین برای برگرداندن تصاویر آرشیوشده به پروفایل هم یک راه وجود دارد، بدین ترتیب تصاویر دو مرتبه در جای اصلی خود قرار خواهند گرفت. برای دسترسی به آرشیو اینستاگرام، باید به دکمه کوچکی که حالت عقبگرد ساعت دارد در در گوشه سمت راست بالای صفحه خود مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.