اپراتورها

تلفن همراه

July 18, 2017
13:32 سه شنبه، 27ام تیرماه 1396
کد خبر: 84057

امکان تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دایمی برای مشترکین رایتل فراهم شد

مشترکین اعتباری رایتل می‌توانند با پرداخت تفاوت بهای سیم‌کارت دایمی نسبت به تغییر نوع سیم‌کارت خود را از اعتباری به دایمی اقدام کنند.
 
این اپراتور به منظور تکمیل سرویس‌های خود و در راستای تحقق رضایت مشترکین خدمتی ارایه داده است تا به واسطه آن مشترکین سیم‌کارت اعتباری امکان تبدیل سیم‌کارت خود به سیم‌کارت دایمی را داشته باشند.
 
در این طرح مشترک سیم‌کارت  اعتباری با پرداخت تفاوت بهای سیم‌کارت دایمی امکان تغییر نوع سیم‌کارت خود را از اعتباری به دایمی دارند.
 
گفتنی است در هنگام تبدیل سیم‌کارت اعتباری به سیم‌کارت دایمی شماره سیم‌کارت تغییر نخواهد کرد. و با همان پیش شماره 921 و 922 سیم‌کارت اعتباری به سیم‌کارت دایمی تبدیل خواهد شد. پس از تغییر نوع سیم‌کارت امکان خرید تمام بسته‌هاو سرویس‌های سیم‌کارت دایمی وجود خواهد داشت و تعرفه استفاده از سرویس‌ها مطابق با تعرفه سیم‌کارت دایمی خواهد بود.
 
از جمله مزایای سیم‌کارت دایمی می‌توانبه پایین‌ترین تعرفه تماس و دیتا آن در کشور اشاره کرد، تعرفه مصرف عادی (خارج از بسته) سیم‌کارت دایمی برای هر دو این سرویسها ، از سایر سیم‌کارت‌ها پایین‌تر است.
 
شایان ذکر است در صورتی که اعتبار سیم‌کارت اعتباری بیش از مابه تفاوت دریافتی برای تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دایمی باشد، این مبلغ در اولین قبض سیم‌کارت دایمی لحاظ خواهد شد همچنین در زمان تبدیل سیم‌کارت اعتباری به سیم‌کارت دایمی، درصورت وجود بسته مصرفی فعال، لازم است مشترک پس از اتمام بسته مصرفی و یا با صرفنظر از استفاده آن نسبت به تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دایمی اقدام کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.