فناوری اطلاعات

July 25, 2017
16:57 سه شنبه، 3ام مردادماه 1396
کد خبر: 84190

علمایی خبر داد: حمایت شرکت مخابرات ایران از استارت آپ های حوزه فناوری

مجری حمایت از شرکت های نوپا، از حمایت ویژه شرکت مخابرات ایران از استارت آپ ها در حوزه سلامت، انرژی و باند پهن سیار خبر داد.
 
مجری حمایت از شرکت های نوپا، از حمایت ویژه شرکت مخابرات ایران از استارت آپ ها در حوزه سلامت، انرژی و باند پهن سیار خبر داد.
 
به گزارش ستاد خبری شرکت مخابرات ایران در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ، علمایی ضمن اعلام مطلب فوق افزود: حوزه ICT، حقیقتاً به عنوان پیشران توسعه در حال حاضر شناخته می شود و مخابرات نیز در همین راستا، از استارت آپ هایی که خدمات ICT در آنها نمود بیشتری داشته باشد، حمایت می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه، شتاب دهنده شرکت مخابرات ایران در حمایت از ایده های نو (شاما) به تازگی راه اندازی شده، افزود: توسط این مرکز، سازوکار حمایت از استارت آپ ها، یکپارچه شده و به سبکی روش‌مند از ایده های نوین در حوزه فناوری و خدمات ICT حمایت می شود.
 
علمایی گفت: بدین منظور صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر که در دنیا با عنوان VC) Venture capital) یا سرمایه گذاری خطرپذیر شناخته می شود، در حال راه اندازی است.
 
وی افزود: شرکت مخابرات ایران در این راستا، از استارتاپ هایی که توان عملیاتی سازی و تجاری سازی ایده های خود را در حوزه فناوری و خدمات ICT دارا نیستند، حمایت خواهد کرد.
 
علمایی افزود: مذاکرات مستقیمی با مشتریان و استارت آپ ها در حوزه یاد شده صورت گرفته تا از طریق سرمایه گذاری ریسک پذیر از آنها حمایت لازم به عمل آید.
 
وی همچنین یکی از مهم ترین حوزه های حمایت از شرکت های نوین را حمایت از استارتاپ هایی که در بخش باند پهن سیار فعالیت می کنند، عنوان کرد و افزود: شرکت مخابرات ایران با خدمات ارائه شدده به مشتریان و حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در حوزه ICT، به دنبال ارائه دسترسی بی سیم وای فای همیشگی به مشتریان خود است، به نحوی که با توسعه باند پهن ثابت و سیار، مشتریان در همه جا و همه وقت متصل به شبکه باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.