اپراتورها

تلفن همراه

July 26, 2017
19:22 چهارشنبه، 4ام مردادماه 1396
کد خبر: 84255

واعظی: برنده نهایی طرح ‘جابجایی اپراتور بدون تغییر شماره تلفن همراه’ مردم هستند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طرح جابجایی اپراتور بدون تغییر شماره تلفن همراه – طرح ترابرد پذیری- را ایجاد یک رقابت خوب بین اپراتورهای تلفن همراه دانست و مردم را برنده نهایی آن عنوان کرد.
 
 
«محمود واعظی» که روز دوشنبه در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ حضورداشت در پاسخ به ایرنا در باره ارزیابی نهایی از اجرای طرح جابجایی اپراتور بدون نیاز به تغییر شماره افزود: طرح مذکور کیفیت خدمت رسانی به مردم را ارتقا داد.
عضو شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: اجرای طرح ترابرد پذیری، تعرفه های اپراتورهای تلفن همراه را هم دستخوش تغییر کرد.
 
واعظی بیان کرد: اکنون با توجه به اینکه مردم می توانند با حفظ شماره خود اپراتور عرضه کننده خدمت را تغییر دهد اپراتورها تلاش می کنند سرویس های با کیفیت تری ارایه دهند.
عضو هیات دولت گفت: چندی پیش و در همین راستا یکی از اپراتور ها تعرفه معمول 600 ریالی را به 333 ریال کاهش داد.
 
واعظی ادامه داد: اپراتور دیگر هم تعرفه خود را به 299 ریال کاهش داد که معنای آن برنده بودن مردم به عنوان بهره بردار نهایی این طرح است.
 
وزیر ارتباطات افزود: اپراتورهای تلفن همراه در گذشته برای مردم تصمیم گیری می کردند اما امروز و با اجرا شدن ترابرد این مردم هستند که برای اپراتورهاتصمیم می گیرند.
واعظی گفت: اکنون این مردم هستند که تصمیم می گیرند از خدمات بهتر کدام اپراتور استفاده کنند و اپراتور بهتر را انتخاب می کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.