تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

August 2, 2017
9:30 چهارشنبه، 11ام مردادماه 1396
کد خبر: 84364

چگونگی دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

پرداخت اینترنتی نوعی پرداخت الکترونیکی است که از طریق آن دارندگان کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند با استفاده از مشخصات کارت بانکی خود شامل شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضاء و کد اعتبار سنجی (CVV2) نسبت به خرید کالا یا خدمات به‌صورت اینترنتی از طریق درگاه‌های پرداخت اینترنتی اقدام کنند. در ادامه می‌توانید شرایط و مدارکی که پذیرندگان یا همان فروشندگان جهت استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی لازم دارند را ببینید.
 
شرایط موردنیاز برای پذیرندگان جهت استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی
 
دارا بودن مجوزهای شغلی معتبر حقوقی و حقیقی (پروانه کسب و یا جواز کار) مرتبط با فعالیت موردنیاز در اینترنت و نیز اقامتگاه قانونی
دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی
رعایت قوانین عمومی کشور و قانون تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران
عدم منع فعالیت ازنظر نظام بانکی کشور
دارا بودن وب‌سایت آماده جهت فروش اینترنتی
ارتباط بین زمینه فعالیت سایت و شرح فعالیت‌های مشخص شده در مجوزهای شغلی
 
مدارک موردنیاز برای پذیرندگان جهت استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی (ویژه اشخاص حقوقی)
 
تکمیل فرم آنلاین ثبت‌نام خدمات پرداخت اینترنتی
تصویر صفحه اول دفترچه حساب بانکی به نام شرکت و موسسه نزدیکی از شعب بانک‌های کشور
تصویر برابر اصل کارت ملی و شناسنامه مدیران و مسئولین صاحب‌امتیاز
تصویر برابر اصل روزنامه رسمی (دارای شناسه ملی) و آگهی آخرین تغییرات و یا پروانه کسب یا جواز کار
آگهی تأسیس شرکت
شماره اقتصادی اخذشده از سازمان امور مالیاتی
 
مدارک موردنیاز برای پذیرندگان جهت استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی (ویژه اشخاص حقیقی)
 
تکمیل فرم آنلاین ثبت‌نام خدمات پرداخت اینترنتی
تصویر صفحه اول دفترچه حساب بانکی به نام شخص نزدیکی از شعب بانک‌های کشور
تصویر برابر اصل کارت ملی و شناسنامه
تصویر برابر اصل اجاره‌نامه یا سند مالکیت محل کار یا سکونت
درصورتی‌که تمایل دارید درگاه پرداخت اینترنتی دریافت کنید می‌توانید با یکی از ۱۲ شرکت پرداخت دارای مجوز از شاپرک تماس بگیرید.
 
برای ارتباط با ۱۲ شرکت پرداخت دارای مجوز از شاپرک می‌توانید به صفحه‌ی این شرکت‌ها در راه پرداخت مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.