رگولاتوری

August 25, 2017
10:19 جمعه، 3ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84657

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: دانشکده پست و مخابرات در ارایه آموزش های ضمن خدمت برای همکاران و مدیران وزارت ارتباطات اثر گذار باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با رییس و اعضای هیات علمی دانشکده پست و مخابرات، گفت: نقش شما در به روز رسانی سطح دانش مجموعه وزارت ارتباطات حایز اهمیت است که در سطوح مدیریتی نیز باید این آموزش ها انجام شود.
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات و اعضای هیات علمی این دانشکده  با آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،  دیدار کردند.
 
در این دیدار محمد جواد آذری جهرمی گفت: امیدوارم با توجه به رشد روزافزون دانش ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشکده فعالیت خود را به روز کند و با استفاده از آموزش ضمن خدمت و استفاده از کادر علمی  مجرب، اثرات دوره های آموزشی، شفاف و به چشم بیاید.
 
وی یادآور شد: نقش شما در به روز رسانی سطح دانش مجموعه وزارت ارتباطات حایز اهمیت است که در سطوح مدیریتی نیز، باید این آموزش ها انجام شود.
 
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه سازمانهای پیر نیاز به نوسازی دارند ادامه دارد: در این دانشکده اساتید با تجربه و خوبی  وجود دارد و لازم است برای پیشبرد اهداف، با دانشگاهها تعامل سازنده داشته باشید.
 
آذری جهرمی با بیان اینکه وجاهت دانشکده مخابرات در این عرصه موثر است؛ ادامه داد: در عرصه آموزش ضمن خدمت، نرم ، احترام آمیز و با جاذبه عمل کنید.
 
در ادامه، یزدانیان  با معرفی کادر علمی دانشکده  علمی  و کاربردی پست و مخابرات گفت: با  توجه به برنامه ای که به مجلس ارایه کردید،  در بسیاری موارد می توانیم در مسیر  پیشرفت و عملیاتی  کردن برنامه های این وزارتخانه، حرکت  رو به جلو داشته باشیم.
 
وی با تاکید بر نگاه اقتصاد محور ، توجه به کسب و کارها، محتوای بومی و  پیاده سازی  5G در برنامه های ارایه شده توسط وزیر جوان وزارت ارتباطات گفت: منطقی که در دانشکده حکم فرما است  مبتنی بر  فعالیت تئوریک نیست و  در این دانشکده 60 مدرس  فعال داریم که عضو کادر اجرایی حوزه ICT  در کشور هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.