رگولاتوری

August 29, 2017
12:01 سه شنبه، 7ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84700

واعظی مطرح کرد: جهش وزارت ارتباطات و بخش خصوصی با یک مدیر جوان/ آینده آذری جهرمی برای من روشن است

واعظی گفت:‌ آن چیزی که مهم است جهرمی، فردی دلسوز،‌ متدین، با انگیزه و علاقمند و مسئول نسبت به کارشان هستند و امیدوارم به عنوان اولین وزیر جوان بعد از انقلاب، راه را برای همه جوانان کشور باز کنند و موفقیت ایشان در آینده، برای من روشن است.
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم در مراسم معارفه آذری جهرمی ، تقدیر از زحمات چهار ساله خود دروزارت ارتباطات و همچنین رونمایی از تمبر  شهید مدافع حرم حججی، گفت: در چهارسال گذشته کارهایی که انجام شده است محصول کار تیم وزارت ارتباطات بود اما اگر مشکلاتی بوده است من به شخصه مسئولیت آن را به عهده می گیرم.
 
وی اظهار کرد: از همه فعالیتهایی که در طول این چهار سال انجام شده است تشکر و قدردانی می کنم، علی الخصوص از همکاران بخش خصوصی که به ما اعتماد کردند.
 
واعظی ادامه داد: خوشحالم از اینکه در طول فعالیت کاری خود میان بخش دولتی و خصوصی تفاوتی قایل نبودم چراکه بخش خصوصی نیازمند  حمایت برای شروع فعالیت و پیش روی است.
 
وی با اشاره به اینکه در برخی از اهدافی که در سال 92 طراحی کرده بودیم موفق شده ایم، افزود: اما نباید به شرایط فعلی راضی باشیم و لازم است در جهت خدمت به کشور و مردم تلاش و فعالیت خود را بیشتر کنیم.
 
رییس دفتر رییس جمهور با تقدیر از خانواده سرافراز شهید حججی گفت: خوشبختانه در ایران اسلامی، مردمانی فهیم و ایثارگر داریم، پدران و مادرانی هستند که فرزندانی همچون شهید حججی را تربیت می کنند و ما مسئولان هر چه کار کنیم باز هم به این مردم بدهکار هستیم.
 
واعظی درباره اعتماد خود و دولت به مهندس آذری جهرمی گفت: در برخی گروه ها و جریان ها شاهد ناسپاسی نسبت به این مهندس جوان بوده ایم که در دوران رأی گیری مجلس در شبکه های اجتماعی به فعالیت های غیر واقعی پرداختند و من شهادت می دهم همه اینها درست نیست و کار غیراخلاقی درباره ایشان انجام شده است.
 
سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: آن چیزی که مهم است  مهندس جهرمی، فردی دلسوز،‌ متدین، با انگیزه و علاقمند و مسئول نسبت به کارشان هستند و امیدوارم به عنوان اولین وزیر جوان بعد از انقلاب، راه را برای همه جوانان کشور باز کنند و  موفقیت ایشان در آینده، برای من روشن است.
 
واعظی با  تاکید بر اینکه نباید منتظر کابینه برای حضور جوان ها باشیم ادامه داد:‌ باید در تمام وزارتخانه ها و دستگاهها از جوانان فعال استفاده شود
 
وی از با ابراز تشکر از  شورای عالی فضای مجازی و دکتر فیروزآبادی تصریح کرد:‌  از دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور تشکر  می کنم چراکه همیشه دعوت ما را لبیک  گفتند و ایشان در جلسه شورای فناوری اطلاعات،‌ صبورانه و با دقت نظر تمام مسائل را دنبال می کردند.
 
واعظی در پایان تصریح کرد : هم بخش خصوصی و هم وزارت ارتباطات آماده است با یک مدیر جوان جهش خوبی داشته باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.