اپلیکیشن

تلفن همراه

September 17, 2017
9:15 یکشنبه، 26ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84939

اینستاگرام حالا پخش صدای ویدیوها را با شیوه ای جدید مدیریت می کند

با به روز رسانی اخیر اینستاگرام تغییری در آن اتفاق افتاده که شاید تا کنون متوجه آن نشده باشید. همانطور که می دانید، تمام ویدیوها در اینستاگرام به طور خودکار و بدون صدا شروع به پخش می کنند. اما از حالا به بعد، وقتی که روی یک ویدیوی در حال پخش اشاره می کنید نه تنها صدای آن فعال می شود بلکه تمام ویدیوهای دیگر هم صدا دار می شوند.
 
بر عکس این حالت هم اتفاق می افتد. یعنی زمانی که روی یک ویدیوی صدا دار اشاره می کنید، همزمان با بی صدا شدن آن تمام ویدیوهای دیگر هم صدایشان قطع خواهد شد. شاید از خودتان بپرسید که این قابلیت واقعا چه فایده ای دارد؟ شاید بدیهی ترین فایده اش این باشد که دیگر نیازی نیست تک تک ویدیوها را به طور دستی صدا دار کنید.
 
همچنین از این به بعد موقع تماشای استوری های اینستاگرام، وضعیت پخش صدا با تنظیمات موبایل شما تطبیق داده می شود، یعنی تا زمانی که موبایل شما در حالت بی صدا نباشد تمام استوری ها با صدا پخش خواهند شد.
 
طبیعتا این کسب و کارها و نهادهای تبلیغاتی هستند که از قابلیت جدید اینستاگرام بیشترین سود را خواهند برد، چرا که حالا امکان پخش صدا دار ویدیوهایشان در این شبکه اجتماعی بیشتر همیشه شده است. اما شکی نیست که این موضوع برای کاربران موضوع خوشحال کننده ای نخواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.