رگولاتوری

September 19, 2017
15:48 سه شنبه، 28ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84963

تفرشی مدیر عامل فناپ تلکام شد

با انتصاب آقای صابر فیضی به عنوان مشاور عالی مدیر عامل هولدینگ فناپ، آقای مسیح تفرشی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت فناپ تلکام انتخاب شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ تلکام) در پی انتصاب صابر فیضی به عنوان مشاور عالی هولدینگ فناپ در امور توسعه دولت الکترونیک، هیات مدیره این شرکت، آقای مسیح تفرشی را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب کرد.
 
شرکت فناپ تلکام به عنوان کنسرسیومی متشکل از هشت شرکت ارائه کننده خدمات اینترنت به همراه شرکت فناپ در سال 1394 تشکیل و موفق به دریافت مجوز FCP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی شد.
این شرکت در حال حاضر علاوه بر ارائه خدمات اینترنت پرسرعت از معدود شرکت‌های FCP است که خدمات تلفن ثابت را در سراسر کشور ارائه می‌دهد.
 
آقای مسیح تفرشی مدیرعامل جدید فناپ تلکام، دانش آموخته رشته‌های برق و مدیریت بازرگانی بوده و سال‌ها در صنایع خودرو، معدنی و فاوا به عنوان مدیرعامل و یا عضو هیات مدیره مشغول به کار بوده است. آخرین سمت آقای تفرشی در حوزه فاوا مدیر عاملی شرکت فن آوا در سال 1393 بوده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.