اپراتورها

تلفن همراه

September 19, 2017
16:23 سه شنبه، 28ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84966

مدیرعامل رایتل: بهترین پوشش 4G را در تهران ارائه خواهیم داد

رایتل به تازگی و پس از گذشت سه سال از اتمام انحصارش در ارائه خدمات پرسرعت اینترنت موبایل، در حال تلاش بیشتر برای افزایش کیفیت و گسترش نسل چهارم شبکه‌ی موبایل خود است.
 
مدیرعامل اپراتور سوم امروز با انتشار تصویر نتایج اپلیکیشن Open Signal، ادعا می کند که رایتل بالاترین کیفیت 4G را در تهران ارائه می‌دهد. او همچنین از برنامه‌هایی برای تکمیل پوشش LTE و ایجاد بهترین کیفیت و تجربه 4G در پایتخت توسط رایتل خبر می‌دهد.
 
 
صدری: «بناداریم بهترین کیفیت نسل چهارم را در شهر تهران داشته باشیم.»
وی همچنین خاطر نشان می‌کند که در آینده قرار است برنامه‌هایی برای گسترش پوشش بیشتر در شهر تهران عملی شود. به گفته صدری، علاوه بر اینکه این برنامه مراحل نهایی خود را در پایتخت طی می‌کند، رایتل در نظر دارد آن را در استان‌های دیگر نیز عملی کرده و به زودی شاهد بهبود چشمگیر کیفیت شبکه رایتل خواهیم بود؛ بهبودی که احتمالاً به همکاری تنگاتنگ رایتل با همراه اول مرتبط است.
 
سرعت اینترنت تلفن‌های همراه کاربران تهرانی کافه بازار
 
جالب است بدانید که در گزارشات اخیر منتشر شده توسط کافه بازار در خصوص سرعت اینترنت کاربرانی که از این سرویس استفاده کرده بودند، بیشترین سرعت شبکه های اینترنت موبایلی از آن رایتل بود اما این آمار مطابق با تست دیجاتو (تیر ماه ۱۳۹۶) نبود و رایتل سرعت بالاتری را نسبت به دیگر اپراتور‌ها ارائه نداد.
 
نتیجه تست سرعت سه اپراتور کشور توسط دیجیاتو
 
اکنون با توجه به گفته‌های صدری، باید رقابت نزدیک‌تری را میان سه اپراتور کشورمان در پایتخت شاهد باشیم و ببینیم آیا سه سال پس از اتمام انحصار رایتل به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات 3G، این اپراتور می‌تواند سطح خدمات و سرعت اینترنت خود را به دو اپراتور اول برساند؟ در صورتی که کاربر رایتل هستید، آیا به تازگی در تهران سرعت بیشتری را نسبت به گذشته احساس می‌کنید؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.