سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

September 24, 2017
11:24 یکشنبه، 2ام مهرماه 1396
کد خبر: 85036

هشدار ایسوس به خریداران کالا با گارانتی غیراصلی

چندی پیش دو وبسایت شهرسخت افزار و کلیک گزارشاتی را مبنی بر پیدا شدن DVD رایتر های تقلبی با برند ایسوس در بازار منتشر کردند که با پیگیری کاربران مشخص شد که محصولات کالاهای مستعمل تعمیر شده از برند های دیگر با پکیجی با برند ایسوس در کشور فروخته می شود! طی بررسی ها و اقدامات انجام شده توسط رسانه های یاد شده، دلایل کافی بر تقلبی بودن کالاها به دست آمد که دفتر ایسوس با بیانه ای به کاربران هشدارهای لازم را مبنی بر جلوگیری از هرگونه سوء استفاده توسط سودجویان بازار IT ارائه کرده است:
 
"مشتریان محترم و ارزشمند ایسوس!
شما عزیزان با توجه به وجهه برند ASUS و اعتماد به این برند، اگر در پی خرید محصولات ما هستید، حتما به گارانتی محصول توجه داشته باشید. گارانتی اصلی در واقع سندی است که ما به عنوان تایید محصول اصلی و با کیفیت به همراه خدمات پس از فروش برای شما عزیزان مهیا کرده ایم.
 
بنا به گزارش و پیگیری رسانه های محترم شهرسخت افزار و کلیک در زمینه DVD رایتر های تقلبی با برند ایسوس و با گارانتی های سریر و اینتل در بازار، این محصولات به هیچ عنوان مرتبط به شرکت ایسوس نیستند و در واقع قطعات تعمیرشده و تقلبی با برچسب نام ایسوس است. با توجه به حاد شدن موضوع و پیگیری های لازم شما عزیزان می توانید درصورتی که محصول DVD رایتر اینترنال با گارانتی سریر و نام ایسوس با مراجعه به اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران محصول تقلبی را مرجوع کرده و هزینه خود را دریافت نمایید."
 
محصولات بخش قطعات ایسوس شامل مادربورد، کارت گرافیک، نمایشگر، پروژکتور، انواع درایو نوری اینترنال و اکسترنال، تجهیزات شبکه و تجهیزات مخصوص بازی را فقط با گارانتی های لایف سرویس، تجارت گسترش تابا، ویستا، سازگار و ماتریس خریداری نمایید یاد آور می شود که دفتر ایسوس هیچگونه مسئولیتی نسبت به کیفیت، اصل بودن و خدمات پس از فروش گارانتی های شرکتی را نخواهد پذیرفت.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.