تلفن همراه

گوشی

October 11, 2017
19:34 چهارشنبه، 19ام مهرماه 1396
کد خبر: 85231

قدرتمندترین دوربین سلفی بازار با HUAWEI nova2Plus

گوشی نوا 2 پلاس با قابلیت های ویژه خود مدتی است به بازار ایران عرضه شده است. این گوشی با بهره مندی از برخی ویژگی ها که حتی در حال حاضر در گوشی های پرچم دار بازار هم دیده نمی شود، توانسته توجه کاربران به خود جلب کند. یکی از ویژگی های این مدل که تا کنون در هیچ گوشی در بازار ایران وجود نداشته است دوربین سلفی آن است.
 
بر مبنای رویه رایج تولید کنندگان تلفن همراه، همواره کیفیت دوربین سلفی گوشی ها از کیفیت دوربین اصلی آنها کمتر است. بر همین مبنا هم معمولاً انتظار کاربران هم به همین صورت شکل گرفته است ولی کاربرانی که علاقمند به گرفتن عکس های سلفی هستند از این امر رنج می برند. هواوی با عرضه گوشی نوا 2 پلاس این قاعده را به نفع کاربران نقض کرده است!
 
عکس های گرفته شده با دوربین سلفی نوا2پلاس از تراکم پیکسل 20 مگاپیکسل بهره می برند که این رقم برای دوربین سلفی تاکنون در هیچ گوشی در بازار وجود نداشته است. در دوربین سلفی نوا2پلاس علاوه بر کیفیت 20 مگاپیکسلی، زاویه لنز هم 85 درجه می باشد و این به این معناست که شما می توانید با در دست گرفتن گوشی در دستانتان، سوژه های بیشتری را در کادر عکس خود در مقایسه با گوشی هایی که زاویه کمتری دارند جای دهید که این امر به شما این امکان را می دهد که برای گرفتن سلفی هایی که افراد زیادی در آن قرار دارند لزوماً به منوپاد نیاز نداشته باشید.
 
اندازه پیکسل های این دوربین هم 1.0 µm است که امکان جذب نور مناسبی را برای عکاسی در محیط های کم نور به شما می دهد. به علاوه برای محیط های کم نور هم امکان دیگری برای این دوربین سلفی در نظر گرفتن شده است و آن نور سفید رنگ مانیتور در هنگام عکاسی سلفی است که موجب می شود صورت سوژه ها شفاف تر به نظر برسند.
 
علاوه بر امکانات سخت افزاری این دوربین، هواوی امکانات نرم افزاری قابل توجهی هم برای زیباتر کردن و بهینه سازی کیفیت سلفی ها در nova 2 plus پیش بینی کرده است که از آن جمله می توان به Beauty Mode اشاره نمود. با فعال کردن این امکان، صورت سوژه های حاضر در عکس های سلفی به شکل قابل توجهی واقعاً زیبا می شوند. این امکان تا 10 درجه قابلیت تنظیم دارد. علاوه بر حالت زیبایی، امکان عکاسی با نشان دادن کف دست، با لبخند سوژه و حتی با صدای سوژه ها هم در این دوربین پیش بینی شده است.
 
از قابلیت های دیگر این دوربین سلفی می توانیم به امکان عکاسی پاناروما و عکاسی در حالت فیلم برداری با آن اشاره کرد.
 
علاوه بر دوربین سلفی، هواوی در نوا2پلاس برای دوربین اصلی از لنز دوگانه بهره گرفته که در آن بخش هم قابلیت های این گوشی برای کاربران در سطح قابل قبولی باشد.
 
برای اطلاعات بیشتر در خصوص قابلیت های دوربین سلفی این گوشی می توانید به صفحه رسمی گوشی nova2Plus در سایت هواوی مراجعه کنید: https://consumer.huawei.com/fa/phones/nova2-plus/
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.