سیستم‌عامل و نرم‌افزار

November 2, 2017
12:13 پنجشنبه، 11ام آبانماه 1396
کد خبر: 85510

شرایط درخواست غرفه و حضور در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

به گفته مدیر کمیته بازرسی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، افراد و شرکت هایی که درخواست اختصاص غرفه در این نمایشگاه دارند، باید در سامانه ساماندهی وزارت ارشاد ثبت شده باشند.
پدرام ملایری با بیان این مطلب گفت: از جمله ویژگی های درخواست کنندگان شرکت در نمایشگاه این است که حتماً باید در سامانه های مرکز رسانه های دیجیتال ثبت شده و کد شامد برای شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل، لوگوی طلایی برای سایت یا پروانه انتشار و تکثیر برای نرم افزارهای برحامل داشته باشند. 
وی تأکید کرد: تمامی شرکت کنندگان موظف به رعایت آیین نامه نمایشگاهی هستند و هرگونه ثبت نام برای آموزشگاه ها و پیش فروش محصولات در نمایشگاه ممنوع است. مدیر کمیته بازرسی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال با تشریح فرایند نظارت بر غرفه های نمایشگاه اظهار داشت: کلیه عوامل بازرسی در ایام برگزاری نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت و مراجعان می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل موارد را به این کمیته منعکس کنند.
وی همچنین با اشاره به وجود هولوگرام با شماره سریال ویژه روی تمامی محصولات دیجیتال عرضه شده در نمایشگاه گفت: بازدیدکنندگان می توانند شماره محصول ثبت شده روی هولوگرام را به شماره 30008211 پیامک کنند تا تمامی اطلاعات مالکیتی اثر برای آنها ارسال شود. 
مدیر کمیته بازرسی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال همچنین از مردم خواست که با دقت نظر بیشتر در هنگام خرید محصولات و اطمینان از دارا بودن جدول مشخصات و هولوگرام محصول، اقدام به خرید کنند تا در صورت بروز مشکل قابلیت پیگیری وجود داشته باشد.
ملایری خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند هرگونه شکایت خود را در تمام طول سال در زمینه محصولات و رسانه های دیجیتال در بخش شکایات تارنمای مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی اینترنتی www.saramad.ir  یا سامانه پیامکی 10001314 ثبت کنند یا از ساعت ۸ صبح تا 19 با بخش بازرسی این مرکز با شماره 88321756 –021 تماس بگیرند.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از 20 تا 26 آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود و از ساعت 10 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.