تلفن همراه

گوشی

November 10, 2017
11:14 جمعه، 19ام آبانماه 1396
کد خبر: 85589

گوشی جدید Honor V۱۰

جی‌اس‌ام : ساب‌برندآنر از گوشی پرچمدار جدید خود با نام Honor V۱۰ در اوایل ماه دسامبر رونمایی خواهد کرد؛ این مدل با طراحی بدون لبه، به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ مجهز شده است.
 
 
در ماه سپتامبر، تصاویری مبنی بر اینکه ساب‌برندآنر هواوی روی نسخه جدید Honor V۹ مشغول به‌کار است،‌ منتشر شد. براساس گزارش‎های به‌دست آمده، نسل جدید این گوشی با نام Honor V۱۰ عرضه خواهد شد و به‌صورت رسمی در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) در لندن معرفی می‌شود. آن‌طور که پیداست، گوشی Honor V۱۰ به نمایشگر بدون لبه مجهز خواهد بود و صفحه‌‌نمایش آن، نسبت ابعاد ۲ به یک دارد. در مشخصات سخت‌افزاری، گوشی جدید ساب‎برند Honor V۱۰ بخشی از قابلیت‌های برادران خود یعنی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو را که به‌تازگی معرفی شده‌اند؛ به ارث می‌برد. همچنین به‌‌نظر می‌رسد که Honor V۱۰ از قابلیت «شارژ سریع» پشتیبانی خواهد کرد؛ هرچند نوع فناوری آن مشخص نشده است.
 
هواوی درنظر دارد تا این گوشی بدون لبه‌ را با ۶ گیگابایت حافظه رم ارائه دهد و می‌توانید آن‎را در دو مدل با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه خریداری کنید. در پشت گوشی Honor V۱۰، از دوربین دوگانه استفاده شده است؛ انتظار می‎رود دوربین دوتایی این گوشی از ترکیب دو لنز ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل شود. در رابطه با این مدل، باید اذعان کرد که گوشی Honor V۱۰ به نمایشگر ۹۹/ ۵ اینچی Quad HD + مجهز خواهد بود؛ نسبت رزولوشن صفحه‌نمایش به‌دلیل کشیده‌تر شدن آن به ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل رسیده است. از آنجایی‌که چندین ماه از عرضه نسخه نهایی سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸/ ۰ می‎گذرد، گمان می‌رود گوشی جدید Honor V۱۰ نیز با این نسخه عرضه شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.