رگولاتوری

November 11, 2017
17:03 شنبه، 20ام آبانماه 1396
کد خبر: 85668

سرویس دهندگان اینترنت انگلیس برای خدمات بی‌کیفیت غرامت می‌دهند

 
 
رگولاتوری انگلیس اعلام کرده آن دسته از سرویس دهندگان اینترنت در این کشور که خدمات بی‌کیفیت یا نامناسب ارائه دهند به طور خودکار جریمه شده و باید غرامت بپردازند.
 
به گزارش فارس به نقل از انگجت، Ofcom رگولاتوری انگلیس به شرکت های مخابراتی و سرویس دهندگان اینترنت در این کشور به صراحت اعلام کرده که در صورت پایین آمدن سطح خدمات ارائه شده توسط آنها به طور خودکار موظف به پرداخت جریمه و غرامت هستند و بدین منظور نیاز به طرح شکایت از سوی مشتریان نیست.
 
بر اساس اعلام Ofcom، شرکت های مخابراتی و اپراتورهایی همچون BT، Sky، TalkTalk، Virgin Media  و  Zen Internet که 90 درصد از خدمات مخابراتی ارائه شده در انگلیس را ارائه می دهند با این طرح موافقت کرده اند.
 
البته این طرح عطف بماسبق نمی شود و صرفا کاربرانی را دربر می گیرد که از این پس در مورد کیفیت خدمات ارائه شده اظهار نارضایتی کنند. بنابراین از این پس در صورت از کار افتادن کامل اینترنت و عدم رفع آن در مدت حداکثر دو روز 8 پوند جریمه خودکار به حساب کاربر واریز می شود.
 
در صورت اعلام مراجعه برای حل مشکل و عدم انجام این کار 25 پوند جریمه دیگر نیز منظور خواهد شد و در نهایت در صورت تعمیر و تداوم مشکل 5 پوند جریمه روزانه در نظر گرفته خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.