تلفن همراه

گوشی

November 25, 2017
21:18 شنبه، 4ام آذرماه 1396
کد خبر: 85962

افتتاح سومین کارخانه شیائومی در هند

آی‌تی‌ایران : کمپانی چینی شیائومی از افتتاح سومین کارخانه این شرکت در کشور هند خبر داد. این کارخانه که با همکاری شرکت Hipad Technology در شهر نویدا راه‌اندازی شده، اولین کارخانه شیائومی در کشور هند محسوب می‌شود که محصولاتی به غیر از اسمارت‌فون در آن تولید می‌شود.
 
در این کارخانه که بیش از ۷۰ هزار مترمربع مساحت دارد، قطعات و لوازم مرتبط با پاوربانک‌های شیائومی تولید می‌شود و گفته شده خط تولید این کارخانه ظرفیت تولید ۷ پاوربانک در دقیقه را دارد. شرکت Hipad Technology از مدت‌ها پیش همکاری خود را در زمینه تولید پاوربانک با کمپانی شیائومی آغاز کرده است.
 
شیائومی در کنار انتشار خبر افتتاح این کارخانه، از پاوربانک‌های ۱۰ و ۲۰ هزار میلی‌آمپری نسل ۲ این شرکت هم رونمایی کرد. معاون ارشد کمپانی شیائومی و مدیرعامل این شرکت در هند درباره افتتاح این کارخانه گفت: «شرکت شیائومی در سال‌های اخیر رشد قابل‌توجهی در کشور هند داشته و امروزه بیشترین سهم از بازار اسمارت‌فون‌ها در این کشور را به‌خود اختصاص داده است.
 
ما معتقدیم که دلیل برتری شیائومی در بخش اسمارت‌فون‌ها در کشور هند به تعهد شرکت ما به این کشور و مشتریانش مربوط می‌شود. هدف ما این است که مشتریان و طرفداران شیائومی در کشور هند بتوانند از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و در عین حال با قیمتی قابل‌قبول و مناسب استفاده کنند و بدون‌شک تولید محصولاتمان در داخل کشور هند ما را در رسیدن به این هدف یاری کرده است. امروز هم با همکاری شرکت Hipad Technology و افتتاح کارخانه‌های بومی بیشتر در کشور هند قصد داریم بهترین پاوربانک‌های موجود در دنیا را در این کشور تولید کنیم و تعهدمان را بیش از پیش به این کشور و مردمانش اثبات کنیم.» شیائومی از سال ۲۰۱۴ تولید محصولات خود در کشور هند را آغاز کرده و در حال‌حاضر دو کارخانه تولید اسمارت‌فون در این کشور احداث کرده است. شیائومی ادعا می‌کند که ۹۵درصد اسمارت‌فون‌هایی که در بازار هند به‌فروش می‌رسند، مستقیما در این کشور تولید شده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.