تلفن همراه

گوشی

November 25, 2017
22:46 شنبه، 4ام آذرماه 1396
کد خبر: 85989

قابلیت‌های اصلی گلکسی نوت ۸ سامسونگ

 
گوشی گلکسی نوت ۸ سامسونگ حاصل همان توانمندی‌های بنیادین خانواده گلکسی است که توانست کاربران گوشی‌های این شرکت را به خود جذب کند. این قابلیت‌های پیشرفته که در سال‌ها اخیر بارها بهینه‌‌سازی شد، توانسته است تجربه کاربران از گوشی‌های موبایل را تا حد زیادی بهتر کند. عضو جدید خانواده گلکسی سامسونگ ترکیبی است از توانمندی‌های گسترده‌تر در کنار مقاومت در برابر آب و گردوخاک و حافظه بیشتر، حاصل نهایی این ترکیب به شما امکان می‌دهد کارهای بیشتری انجام داده و اتفاقات جدیدی رقم بزنید. 
 
قدرتی برای کارهای بیشتر
 
Fully Powered and Protected The Foundational.jpg
 
گلکسی نوت ۸ با داشتن ۶ گیگابایت رم و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ظرفیتی عالی را برای ذخیره‌سازی و اجرای انبوهی از داده‌ها مثل اسناد، فیلم و موسیقی فراهم می‌کند. حافظه این گوشی با استفاده از کارت حافظه میکرو قابل افزایش است. همین قابلیت‌ها در کنار پردازنده ۱۰ نانومتری گوشی باعث می‌شود تا کاربران قدرت مورد نیاز برای مرور اینترنت، استریم رسانه‌، بازی و مولتی‌تسکینگ را داشته باشند. 
نوت ۸ همچنین قابلیت اتصال گیگابیت LTE و گیگابیت Wi-Fi را هم دارد و این یعنی کاربران امکان اتصال با سرعت فوق‌العاده را با ورود به شبکه‌هایی با حداکثر سرعت ۱ گیگابیت در ثانیه، خواهند داشت. 
 
مقاوم در برابر همه‌چیز
 
Fully Powered and Protected The Foundational (2).jpg
 
از آنجا که کل گوشی گلکسی نوت ۸ از جمله قلم S Pen آن دارای مقاومت IP68 در برابر آب و گردوخاک است، کاربران می‌توانند با استفاده از آن تحت هر شرایطی،‌ حتی زمانی که نمایشگر گوشی خیس است، بدون وقفه عکس بگیرند، ایمیل چک کنند و افکارشان را یادداشت کنند.
برای مقاوم شدن کامل گوشی، طراحان ساموسنگ باید از مقاومت تک تک اجزای گوشی در برابر آب اطمینان حاصل می‌کردند. قلم S Pen به صورت خاص نیازمند تلفیق چند فناوری از جمله قالب‌گیری و عایق لاستیکی مدارهای چاپی (PCB) بود. قالب‌گیری در واقع سطح مدارهای چاپی را پوشانده و شامل یک ماده اپوکسی خاص است. اما عایق لاستیکی با پوشاندن تمامی مسیرهای آسیب‌پذیر و قطعات مهم، بدون آنکه بر کارکرد آنها تاثیر منفی بگذارد، از صدمه‌دیدن این بخش‌ها بخاطر تماس با آب جلوگیری می‌کند.
مثلا نوک قلم S Pen با قطعات داخلی قلم تماس داشته و با حرکت ریز خود سوئیچ فشار قلم را فعال می‌کند. عایق لاستیکی علاوه بر جلوگیری از ورود آب به بخش داخلی، فضای کافی برای حرکت نوک قلم را هم فراهم می‌کند. 
 
باز کردن گوشی با یک حرکت
 
گوشی گلکسی نوت ۸ به جدیدترین نسخه پلتفرم امنیتی پیشرو سامسونگ ناکس (Knox) مجهز است. این پلتفرم با ترکیبی از روش‌های بیومتریک، قابلیت‌های امنیتی و راحتی کارکرد گوشی را تقویت می‌کند. گوشی گلکسی نوت ۸ مجهز به فناوری‌های نوآوارنه سامسونگ در اسکن اثر انگشت و عنبیه چشم است که لایه جدیدی از امنیت را به گوشی شما اضافه می‌کند. علاوه بر این موارد از قابلیت تشخیص چهره گلکسی نوت ۸ هم می‌توانید برای راحتی بیشتر استفاده کنید. 
پوشه امن (Secure Folder) گلکسی نوت ۸ در واقع یک پوشه کدگذاری شده است که به شما امکان می‌دهد دسترسی به برنامه‌ها و فایل‌های شخصی خود را با استفاده از قفل الگویی، رمز عبور یا تایید هویت بیومتریک مدیریت کنید. همچنین می‌توانید داده‌های شخصی و فردی خود را در مکانی مجزا نگهداری کنید. قابلیت رمز عبور سامسونگ (Samsung Pass) هم به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از مرورگر اینترنت سامسونگ فورا و به سادگی وارد برنامه‌های بانکداری و وب‌سایت‌ها شوند. در این حالت به‌جای آنکه در تک تک این برنامه‌ها یا وب‌سایت‌ها نام کاربری و رمز عبور وارد کنید، از تایید هویت بیومتریک سامسونگ برای ورود استفاده می‌کنید. 
 
شارژ و آماده به کار
 
Powered and Protected The Foundational.jpg
 
گلگسی نوت ۸ سامسونگ مجهز به یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت و امکان شارژ سریع با استفاده از پورت USB-C است. این گوشی همچنین از جدیدترین امکانات شارژ بی‌سیم موجود در بازار برخوردار بوده و در نتیجه بدون اینکه اتاق‌تان با انواع سیم‌های در هم تنیده شلوغ شود، می‌توانید گوشی را در کمترین زمان شارژ کنید. 
باتری نوت ۸ روند هشت مرحله‌ای کنترل ایمنی باتری را با موفقیت پشت سر گذاشت. این روند سختگیرانه‌ترین بررسی ایمنی باتری در صنعت گوشی است و شرکت مستقل علوم ایمنی UL نیز آن را تایید کرده است. 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.