تلفن همراه

گوشی

December 10, 2017
19:25 یکشنبه، 19ام آذرماه 1396
کد خبر: 86331

سونی هم به جمع بدون حاشیه‌ها پیوست؟

به تازگی در فضای مجازی تصاویر جدیدی از گوشی‌های هوشمند سونی اکسپریا منتشر و شده است که از صفحه نمایش بدون حاشیه آنها حکایت دارد.
 
 
به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، دو تصویر توسط یک وب سایت موسوم به GizChina در اینترنت پخش شده است که ادعا می کند گوشی جدید سونی اکسپریا از صفحه نمایشی بدون حاشیه بهره خواهند برد. این وب سایت از صحت گفته خود اطمینان دارد.
 
طبق تصاویر و عکس‌های منتشره، طراحی این دو محصول یکسان نیست اما هر دو همچون طراحی‌های قبلی گوشی‌های سونی، چهارگوش و مربعی شکل است و در دو بخش بالایی و پایینی صفحه نمایش آن نیز دو اسپیکر به چشم می خورد.
 
طراحی پشت گوشی نیز بسیار خاص و منحصر بفرد بنظر می رسد چرا که در قسمت بالایی آن، مات بوده و سایر قسمت های پشتی آن برق و شیشه ای مانند است. تنها موردی که کمی عجیب بنظر می رسد آن است که دو لنز دوربین در پشت گوشی با فاصله ای قابل توجه از هم قرار گرفته اند که احتمالا یکی از آنها تنها برای تشخیص عمق تصویر و منظره است.
 
 
اما مدل دیگری که در تصویر وجود دارد، دارای گوشه های گرد است و با سایر مدل های ارائه شده توسط سونی متفاوت است. این گوشی نیز از دو اسپیکر در بالا و پایین پنل جلوی گوشی بهره می‌برد و بدنه آن نیز فلزی بوده که در وسط آن یک حسگر اثر انگشت به چشم می خورد.
 
این مدل دارای یک دوربین دو گانه به‌همراه یک فلاش LED برای عکس گرفتن است. هر دو تصویر حاکی از آن است که گوشی های فوق دارای صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی با وضوح و کیفیت تصویر ۴K ، پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ کوالکام، ۶ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید اوریو ۸.۰ باشند.
 
 
البته همه اطلاعاتی که در بالا ذکر شد، بر اساس تصاویر منتشر شده در فضای مجازی بوده و صحت آنها تاکنون توسط منابع رسمی و شرکت سونی تایید و اعلام نشده است و برای کسب اطلاعات دقیق و رسمی، باید تا زمان معرفی و رونمایی رسمی این گوشی های جدید منتظر بمانیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.