اپراتورها

تلفن همراه

December 17, 2017
9:02 یکشنبه، 26ام آذرماه 1396
کد خبر: 86496

برای اولین‌بار در ایران؛ خرید و پرداخت هزینه سیم‌کارت از طریق تلفن توسط شاتل موبایل امکان‌پذیر شد

ستاره هفت هشت نه.jpg
 
شاتل‌موبایل به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه کشور، قابلیت خرید تلفنی سیم‌کارت و مودم با امکان پرداخت از طریق کدهای دستوری تلفن همراه را امکان پذیر کرد. 
 
به گزارش روابط عمومی شاتل‌موبایل، متقاضیان در سراسر کشور می‌توانند برای خرید سیم‌کارت و مودم‌های ثابت و همراه شاتل موبایل پس از ارتباط با مرکز تماس شبانه‌روزی این اپراتور به شماره 09981000000  و ثبت تلفنی سفارش خود، نسبت به پرداخت مبلغ سفارش از طریق کد دستوری  *789#اقدام کنند. 
 
گفتنی است علاوه بر قابلیت خرید تلفنی، خرید سیم‌کارت‌ها و مودم های همراه و ثابت شاتل‌موبایل‌ با قابلیت 3G، 4G و 4.5G و پیش شماره منحصر به فرد 0998 با کد یک، با قابلیت انتخاب شماره و پوشش در بیش از 600 شهر کشور، از طریق وب سایت شاتل‌موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir به صورت آنلاین امکان‌پذیر است.  
 
 
درباره شاتل موبایل 
شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به عنوان شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل، در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شد، این شرکت در اسفند 1395 موفق به دریافت "پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه" (Full MVNO) از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور شد و در کمتر از 6 ماه پس از صدور این پروانه، موفق به راه اندازی تجاری نخستین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید کشور با نام تجاری "شاتل موبایل" شد. 
شاتل موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه بعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور به مشترکین خود ارائه می‌کند. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.