گوشی

December 26, 2017
11:43 سه شنبه، 5ام دیماه 1396
کد خبر: 86756

یک راهکار مدرن برای تعمیر گوشی‌های هوشمند؛ تکیز وارد ایران شد

تا به حال موبایل خود را برای تعمیر به مراکز و نمایندگی‌های مختلف سطح شهر برده‌اید؟ تا به حال برایتان پیش آمده‌ است که پس از چند روز و البته پرداخت هزینه بابت تعویض قطعات مختلف، گوشی خود را با همان مشکل قبلی تحویل بگیرید؟

با چه معیاری تکنسین مطمئن را برای تعمیر گوشی خود انتخاب می‌کنید؟ آیا تعمیرگاه تلفن همراه معتبری را می‌شناسید؟ آیا پس از تعمیر، برای عدم بازگشت دوباره مشکل، ضمانتی به شما می‌دهند؟

وقتی این سوال‌ها را از کاربران پرشمار تلفن‌های هوشمند می‌پرسیم معمولا با پاسخ‌های منفی روبه‌رو می‌شویم.

شاید برای شما و دوستانتان هم بارها پیش آمده که تنها به علت یک اختلال کوچک و ساده پس از صرف هزینه بسیار، از تعمیر گوشی خود ناامید شوید و آن را تعویض کنید.

تکیز (Techys) پلتفرم آنلاینی برای تعمیر تلفن همراه، با سابقه‌ای درخشان در خاورمیانه است که از  آبان‌ماه گذشته فعالیت خود را در ایران و در اولین مرحله، در تهران آغاز کرده است.

این وبسایت امکانی را فراهم ساخته‌ تا کاربران تلفن‌های همراه هوشمند به راحتی به تکنسین متخصص و قابل اعتماد دسترسی پیدا کنند.

 

تعمیر مطمئن‌تر، راحت‌تر و سریع‌تر موبایل

تکیز طی یک فرآیند ساده و در کمترین زمان ممکن شما را به یک تعمیرکار حرفه‌ای مورد تایید خود می‌رساند:

در قدم اول وارد وبسایت تکیز می‌شوید و یک فرم کوتاه را برای اطلاع از مشکل کلی تلفن همراه خود تکمیل می‌کنید و پس از ۳۰ دقیقه یک پیام دریافت خواهید کرد.
سپس تکنسینی با گواهینامه بین‌المللی، به محلی که مشخص کرده‌اید فرستاده شده و تلفن همراه شما را تعمیر و در صورت نیاز، قطعه‌ دچار اختلال را با قطعه‌ی اورجینال و مورد تایید تکیز تعویض می‌کند.
در کمتر از یک ساعت مشکل تلفن همراه شما برطرف خواهد شد و تنها در صورت تعمیر کامل، بابت آن هزینه پرداخت می‌کنید؛ این در حالی است که تکیز ضمانت می‌دهد تا یک سال گوشی شما دچار این مشکل نشود.
با توجه به حساسیت تعمیر نسل جدید تلفن‌های هوشمند، تکیز تمرکز خود را روی گوشی‌های پرچمدار اپل و سامسونگ قرار داده تا کاربران راهی سریع و مطمئن برای تعمیر دستگاه‌های خود در اختیار داشته ‌باشند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.