گوشی

January 8, 2018
16:14 دوشنبه، 18ام دیماه 1396
کد خبر: 87066

۳ موبایل میان رده با دوربین های با کیفیت رونمایی شد

یک تولید کننده ژاپنی موبایل در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی از سه موبایل میان رده با دوربین های با کیفیت رونمایی کرد.

شرکت سونی در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی از سه تلفن هوشمند رونمایی کرد. البته هیچ کدام از این دستگاه ها پرچمدار نیستند بلکه همه موبایل هایی میان رده هستند که سونی به آنها «ابرتلفن های هوشمند میان رده» لقب داده است.

موبایل های گفته شده ویژگی های میان رده دارند مانند پردازشگر اسنپ دراگون ۶۳۰، اما دوربین ها و مواد به کاررفته در آنها از کیفیت بالایی برخوردارند.

در حقیقت یکی از آنها به نام Xperia XA۲ Ultra مجهز به دوربین پشتی ۲۳ مگاپیکسلی و دو دوربین جلویی است. دو موبایل دیگر به نام های Xperia XA۲ و Xperia L۲ استایل و مشخصاتی مشابه دارند.

به هرحال Xperia XA۲ Ultra از دو موبایل دیگر جذابیت بیشتری دارد. این موبایل صفحه نمایشگر۶ اینچی FHD با ۱۰۸۰ پیکسل دارد. موبایل در چهار رنگ نقره ای، سیاه، آبی و طلایی عرضه می شود. یکی از دوربین های جلویی دستگاه ۸ مگاپیکسل و لنز ۱۲۰ درجه دارد. دوربین دیگر نیز ۱۶ مگاپیکسلی است و حسگر ثبات تصویر دارد.  دیگر مشخصات آن عبارتند از پردازشگر ۶۳۰ اسنپ دراگون، حافظه ذخیره ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت، ۴گیگابایتRAM  باتری ۳۸۵۰ میلی آمپری و اندروید ۸ اورئو.

Xperia XA۲ نیز دارای مشخصاتی مشابه است اما کمی کوچکتر است به طوریکه مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچیFHD است. همچنین جلوی دستگاه فقط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی وجود دارد.

Xperia L۲ نیز یک نمایشگر ۵.۵ اینچی FHD با ۱۰۸۰ پیکسل دارد. این دستگاه مجهز به اندروید نوقا ۷.۱.۱ است. همچنین دوربین پشتی آن ۱۳ و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسل است.   حافظه ذخیره آن ۳۲ گیگابایت، ۳ گیگابایت RAM و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری دارد.

Xperia L۲ از اواخر ژانویه در برخی بازارها عرضه می شود و دو موبایل دیگر نیز از فوریه روانه بازار می شوند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.