فناوری

January 9, 2018
9:55 سه شنبه، 19ام دیماه 1396
کد خبر: 87073

نمایشگاه CES/ قفل کردن درب منزل خودتان را با اپلیکیشن و قفل نست کنترل کنید!

شرکت آمریکایی Nest ثابت کرده چیزی فراتر از شعبده باز است! این شرکتِ اتوماسیون خانگی، در حال حاضر برنامه‌های کاری خود را گسترش داده و نه تنها ترموستات‌های هوشمند بلکه اخیرا قفل‌های هوشمند را نیز به سبد تولیدات خود افزوده است.

در نمایشگاه CES 2018 شرکت آلفابت نست با دستی پر وارد میدان شده است. آنها اعلام کرده‌اند یک سنسور جدید هوشمند طراحی کرده‌اند که در ارتباط با قفل‌های Yale و سخت افزارهای مرتبط ارائه شده است. بله با محصول ترکیبی و هوشمند جدید شرکت نست، قفل هوشمند نست ایکس ییل آشنا شوید. اولین محصولی که هم با تولیدات خود نست کار می کند و هم با اپلیکیشن‌های آن کنترل می‌شود!

Nest x Yale Lock

پنل هوشمند لمسی بدون کلید  قفل، به کاربر اجازه باز کردن و قفل نمودن درب را تقریبا از هر نقطه‌ای می‌دهد. همچنین شما قادر خواهید برای مدیریت و کنترل رفت و آمد اعضای خانواده، دوستان و مهمانان رمز عبور دلخواه تعریف کنید. فرایند کدکلید (Keycode) را در هر زمان که مایل باشید، می‌توانید تغییر دهید، لغو کنید و ایجاد نمایید تا امنیت مورد نیاز شما تامین گردد و با خاطری آسوده آمد و شد خانه خود را مدیریت نمایید.

همچنین می‌توانید برای مهمانان خود برنامه ریزی اختصاصی ترتیب دهید به طوری که در زمان‌های مشخص رمز‌های خاصی فعال باشند. به علاوه شما به تاریخچه کاملی از رفت و آمدهایی که از طریق درب‌های دارای قفل هوشمند نست ایکس ییل صورت گرفته است، دسترسی خواهید داشت و تمام این برنامه‌ریزی‌ها با برنامه خود نست قابل کنترل است.

جیسون ویلیامز، رییس گروه ساخت و ساز مسکونی ییل ابراز داشته که گروه ییل و شرکت نست در رابطه با ساخت، توسعه و طراحی این قفل‌های هوشمند جدید که تعریف جدیدی از امنیت، راحتی و هوشمند سازی منازل را نیز به ارمغان آورده‌ است، همکاری تنگاتنگ و نزدیکی داشته‌اند. با عرضه این قفل هوشمند نه تنها شاهد پیشرفت کیفی شرکت نست خواهیم بود، بلکه وارد دوره جدیدی از توسعه قابلیت‌های یکپارچه سازی مفید محصولات خواهیم شد.

قفل هوشمند ییل ایکس نست قادر است با دیگر محصولات شرکت هماهنگ شود و با ایجاد یک محوطه امن، آسایش خاطر بیشتری را برای کاربر فراهم آورد. از جمله در کنار Nest Secure ،Nest’s alarm system و Nest Hello و تجمیع این مجموعه امنیتی، شما قادر خواهید بود سیستم دزدگیر را غیر فعال یا فعال کنید و یا با مشاهده تصویر فرد پشت در، از راه دور تصمیم بگیرید که آیا اجازه ورود بدهید یا خیر.

شرکت نست همیچینین ادعا کرده برای نصب این قفل هوشمند تنها به یک پیچ گوشتی نیاز است و بر عکس لایه‌های رمزنگاری پیچیده آن که دارای استانداردی در سطح امنیتی بانک‌هاست، کار با این قفل هوشمند بسیار آسان است. همچنین در صورت غیر فعال شدن وای‌فای یا ناکارآمدی آن به هر دلیل، شما می‌توانید از قابلیت لمسی قفل استفاده کنید و حتی اگر باتری‌های قفل خالی شده باشند، قادرید با اتصال یک باتری ۹ ولت به ترمینال اختصاصی در زیر قفل، آن را باز کنید.

شرکت نست اعلام کرده است ثبت پیش سفارش از ماه آوریل آغاز خواهد شد و تحویل در ماه مارس خواهد بود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.