اپراتورها

بازار سرمایه

January 9, 2018
10:14 سه شنبه، 19ام دیماه 1396
کد خبر: 87078

بیانه عجیب برات قنبری با عنوان چهارمعادله، شش مجهول!

barat ghanbari.jpg

در پی انتصاب رسول سرائیان -مدیرعامل شرکت مخابرات ایران- بعنوان معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و انتشار اخبار در خصوص تغییرات هییت مدیره مخابرات ایران و فرآیند انتخاب مدیرعامل جدید این شرکت، برات قنبری -رئیس فعلی هییت مدیره شرکت مخابرات ایران- با انتشار بیانیه ای با عنوان "چهار معادله، شش مجهول" در خصوص این موارد موضع گیری کرد که در ادامه عینا می آید: 

 
چهار معادله، شش مجهول
 
شرکت مخابرات ایران به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های میهن عزیزمان ایران در حوزۀ فناوری‌های ارتباطی ، در طول حیات خویش فراز و نشیب‌‌های فراوانی را پشت سر گذاشته و پارادایم‌های متعددی را هم شاهد بوده است. اما، در میانۀ تمامیِ این فراز و نشیب‌ها و تغییر و تحولات، همۀ اعضاء خانوادۀ بزرگ مخابرات کشور همواره برای منافع و صرفه و صلاح خانواده نسبت به منافع خویش ارجحیت قائل بوده‌اند ؛ همچنان که در اردیبهشت سال ۱۳۹۵، پس از بحث و بررسی‌های متعدد، براساس تفاهم‌نامۀ سهامداران عمده، هیئت‌مدیره شرکت‌های مخابرات ایران و همراه اول انتخاب شدند.
 
پس از صدور حکم آقای مهندس خضردوست در تاریخ سی‌ام تیرماه سال جاری، و طرحِ موضوع جایگزینی ایشان با مهندس پوررنجبر نیز چالش‌هایی به وجود آمد که هیئت‌مدیره کوشید با اتحاد و همدلی و در چارچوب اهداف شرکت بر آن‌ها غلبه کند و با ترجیح منافع شرکت بر منافع شخصی یکپارچگی را حفظ نماید.
 
در خصوص تحولات اخیر نیز، که به دنبال جابه‌جایی و انتصاب آقای دکتر سراییان به سمت معاونت وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات صورت گرفت، ذکر چند نکته ضروری است:
 
نخست آنکه، حقِ انتخاب مدیران با سهامداران عمده است. طبعاً هم آنان، با در نظر گرفتن صرفه‌وصلاح شرکت و با اشراف کامل به مسائل آن بهتر از هر کس دیگری می‌توانند این مهم را به انجام برسانند؛ دوم آن‌که، همه سعی و تلاش ما بر حفظ ثبات و یکپارچگی شرکت است و امید داریم که سهامداران عزیز نیز شرایط حساس شرکت را درک و بر یکپارچگی آن تأکید کنند.
 
با توجه به تحولات جدید در مجموعه مخابرات ایران و همراه اول، در عمل به وظایف خویش و اتخاذ بهترین تصمیم در مورد تیم جدید ادارۀ این دو شرکت، ناگزیر از حل چهار معادلۀ شش مجهولی هستیم. اما، به همۀ اعضاء خانواده بزرگ شرکت مخابرات ایران اطمینان می‌دهیم که تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این مجموعه را به اهل آن بسپاریم.
 
در ضمن، هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص تغییرات در شرکت فقط از طریق کانال رسمی آن، یعنی روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صورت می‌گیرد.
 
برات قنبری
رئیس هیئت‌مدیرۀ شرکت مخابرات ایران
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.