باندپهن ثابت

January 10, 2018
15:39 چهارشنبه، 20ام دیماه 1396
کد خبر: 87145

مخابرات مدعی فروش ۶۵۰ هزار پورت پرسرعت پس از تصویب تعرفه های اینترنت غیرحجمی شد

سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اعلام استقبال مشتریان در سراسر کشور از طرح های جدید و فروش ۶۵۰ هزار پورت پرسرعت پس از تصویب تعرفه های غیر حجمی طبق مصوبه ۲۶۶، اظهار داشت: از این تعداد، ۳۵ درصد مربوط به اینترنت پس پرداخت و ۶۵ مربوط به فروش اینترنت به صورت پیش پرداخت است.

محمدرضا بیدخام از آغاز جشنواره زمستانه ۲۰۲۰ مخابرات ایران نیز خبر داد و گفت: مشترکین پیش پرداخت و پس پرداخت با افزایش امتیازات از شانس بیشتری برای برنده شدن در این جشنواره بهره مند خواهد شد.

وی ضمن اعلام مطلب فوق افزود: جوایز این قرعه کشی شامل ۲۰ جایزه ۲۰ میلیون تومانی برای مشتریان پیش پرداخت و ۲۰ جایزه ۲۰ میلیون تومانی برای مشتریان پس پرداخت است که به برندگان خوش شانس اهدا خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران در راستای تکریم مشتریان و طبق مصوبه ۲۶۶ تمام مشتریان اینترنت پرسرعت خود را طبق ضوابط در این قرعه کشی مشارکت می دهد. البته مشتریان فعلی در صورت تبدیل سرویس خود به سرویس های جدید، ۸۰ امتیاز دریافت و شانس بهتری برای برنده شدن در قرعه کشی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: مشتریان جدیدی که نسبت به خرید سرویس های جدید مصوبه ۲۶۶ اقدام کنند، ۱۰۰ امتیاز در قرعه کشی دریافت می کنند.

بیدخام افزود: مهلت شرکت در این قرعه کشی تا پایان سال ۱۳۹۶ است و زمان قرعه کشی و اهدای جوایز، همزمان با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات در ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: مشتریان با سرعت ۵۱۲، ۵ امتیاز- یک مگ، ۱۰ امتیاز- دو مگ، ۲۰ امتیاز- چهار مگ، ۴۰ امتیاز- هشت مگ، ۸۰ امتیاز و ۱۶مگ، ۱۶۰ امتیاز در قرعه کشی دریافت می کنند.

وی افزود: مشتریان پیش پرداخت با توجه به ۴ زمان قرارداد (یک ماهه، سه ماهه، ۶ ماهه، ۱۲ ماهه) ضرب در ۱۰۰ امتیاز همراهی دریافت می کنند. مثلا مشتری سرویس ۶ ماهه، ۶۰۰ امتیاز همراهی دریافت می نماید.

سخنگوی مخابرات همچنین اضافه کرد: مشتریان پس پرداخت با توجه به زمان خرید سرویس و محاسبه زمان تا اول اردیبهشت ماه ۹۷ (واحد به ماه) ضرب در ۱۰۰ امتیاز همراهی دریافت می کنند. مثلا اگر مشتری، سرویس را در تاریخ اول بهمن ماه خریداری کرده باشد، در سه ماه آینده مجموعا ۳۰۰ امتیاز همراهی به امتیاز وی اضافه می شود.

وی ادامه داد: جمع امتیازات مشتری مربوط به امتیاز ثبت نام، همراهی و سرعت خواهد بود و بر اساس همین امتیاز و به نسبت آن، در قرعه کشی نهایی شانس برنده شدن خواهد داشت. مشتریان با سرعت بالاتر، امتیاز بیشتر و شانس بهتری را در قرعه کشی به دست خواهند آورد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات در پایان یادآور شد: مشتریان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره با مرکز تماس و پشتیبانی اینترنت شرکت مخابرات ایران با شماره ۲۰۲۰ تماس حاصل فرمایند

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.