فناوری

January 31, 2018
11:19 چهارشنبه، 11ام بهمنماه 1396
کد خبر: 87654

با این گوشی انگار در سینما فیلم می بینید

شرکت رازر گوشی هوشمند تازه ای عرضه خواهد کرد که به علت امکانات چندرسانه ای مناسب می تواند کیفیت تماشای فیلم در سالن های سینما را بر روی نمایشگر کوچک خود به ارمغان آورد.

این گوشی رازر از پخش فیلم با استفاده از خدمات نتفلیکس با کیفیت اچ دی آر پشتیبانی می کند و صدای فیلم ها را نیز به صورت دالبی دیجیتال ۵.۱ پخش می کند. لذا افراد در زمان مشاهده فیلم از طریق این گوشی خود را در مرکز رویدادها و حوادث تصور می کنند.

این گوشی که Razer Phone نام دارد می تواند تصاویر ویدئویی را باکیفیت فوق العاده HDR۱۰ نیز پخش کند. این استاندارد این امکان را به‌وجود می‌آورد که هر سکانس یا حتی فریم از یک فیلم به صورت جداگانه تنظیم کیفیت شود تا لایه های بیشتری از هر تصویر قابل مشاهده باشند. در نتیجه نمایشگر تصاویر زنده تری را به نمایش می‌گذارد، به علاوه صحت رنگ و کنتراست بهتری نیز به دست می‌آید.

این اولین بار است که یک گوشی از دو استاندارد HDR۱۰  و  Dolby Digital ۵.۱برای پخش تصویر و صدا پشتیبانی می کند. در گوشی یادشده از نمایشگر ۵.۷ اینچی IGZO شرکت شارپ استفاده شده که دارای نرخ تازه سازی صفحه ۱۲۰ هرتز است و همین امر نمایش دقیق جزئیات به خصوص در صحنه های پربرخورد و اکشن را ممکن می کند.

شرکت سازنده تغییراتی در دوربین و تنظیمات امنیتی این گوشی هم به وجود آورده که قرار است در روزهای آینده در این زمینه اطلاع رسانی شود.

گوشی هوشمند

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.