تلفن همراه

گوشی

February 14, 2018
8:54 چهارشنبه، 25ام بهمنماه 1396
کد خبر: 88019

کاربران آیفون ۱۰ با چه مشکلاتی مواجه‌اند؟

اپل به تازگی ضمن تایید مشکلات آیفون ۱۰، اعلام کرده که در حال بررسی و حل مشکلاتی است که کاربران این گوشی جدید و پرچمدار از آن شکایت داشته‌اند.

از زمانی که گوشی هوشمند و پرچمدار آیفون ۱۰ رونمایی و عرضه شد، کاربران بسیاری در گوشه و کنار جهان در کنار ویژگی و قابلیت‌های جذاب و منحصر بفرد آن، از مشکلات متعددی نیز شاکی بوده و در فضای مجازی گزارش‌های خود را منتشر کرده‌اند.

حالا این غول تکنولوژی آمریکایی خطاب به کاربران گوشی پرچمدار آیفون ۱۰ ( ایکس) اعلام کرده است که در حال بررسی مشکلات مذکور و جلوگیری از انتشار آنها در سایر دستگاه‌های آیفون است.

 

از مهم‌ترین این مشکلات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. هنگ کردن هنگام تماس‌های ورودی

کاربران بسیاری در فضای مجازی از هنگ کردن گوشی هوشمند آیفون ۱۰ خود زمانی که کسی با آنها تماس می‌گیرد، شکایت کرده‌اند و در حال حاضر منتظر پاسخ اپل هستند تا با انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری، مشکل مربوطه را حل کند.

2. مشکل در ثبت و ضبط کردن پیام‌های صوتی

تعداد اندکی از کاربران نیز با مشکل در ضبط کردن و ارسال پیام‌های صوتی مواجه شده‌اند که در فضای مجازی به انتشار گزارش و تصاویر مختلفی اقدام کرده‌اند.

3. هنگ کردن برنامه‌های فعال هنگام تماس ورودی

تعداد زیادی از کاربران آیفون ۱۰ نیز از هنگ کردن گوشی هوشمند خود زمانیکه درحال استفاده از یک برنامه و اپلیکیشن خاص هستند و کسی با آنها تماس می‌گیرد، گفته‌اند.

4. قفل و غیرفعال‌سازی شماره تماس‌های اضطراری

برخی دیگر از آن‌ها نیز گفته‌اند برخی مواقع هنگام تماس‌های ورودی، ناگهان دستشان برروی گزینه مسدودسازی و بلاک شماره تماس‌های اضطراری همچون پلیس و اورژانس رفته و دیگر قادر نخواهند بود این گزینه را فعال‌سازی کنند و تا همیشه تماس با شماره‌های اضطراری و امدادی مسدود باقی می‌ماند.

حالا اپل با انتشار این بیانیه اعلام کرده است که تصمیم گرفته هرچه سریعتر مشکلات مربوطه را تحت بررسی قرار داده و به وسیله به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدیدی آن‌ها را برطرف کند و از رخ دادن چنین مسائل مشابهی در دستگاه‌های جدیدی که هنوز به بازار نیامده هم جلوگیری بعمل بیاورد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.