تلفن همراه

فناوری

February 24, 2018
9:14 شنبه، 5ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88189

ویژگی و زمان عرضه پد شارژر بی‌سیم اپل

به تازگی شایعات جدیدی منتشر شده که گویای عرضه پد شارژ بی‌سیم ایر پاور اپل در ماه مارس سال جاری ۲۰۱۸ میلادی است.

مدت‌ها بود که خبری از عرضه پد شارژ بی‌سیم ایرپاور اپل نبود اما حالا گزارش‌ها و شایعاتی در فضای مجازی به گوش می‌رسد که از عرضه این پد شارژ بی‌سیم در آینده‌ای نزدیک حاکی است.

زمانی که اپل در رویدادی از گوشی‌های پرچمدار و جدید آیفون ۱۰ و آیفون ۸ که در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی برگزارش شد، رونمایی کرد، از عرضه این پد شارژر بی‌سیم هم سخن گفت اما از آن زمان تاکنون دیگر هیچ اطلاعاتی مبنی بر تاریخ و زمان دقیق عرضه آن به بازار ارائه داده نشد.

اما هم‌اکنون MacOtakara گزارش جدیدی داده است که می‌گوید پد شارژر بی‌سیم ایرپاور اپل قرار است در نیمه دوم ماه مارس سال جاری میلادی روانه بازارهای جهانی شود.

ایر پاور اپل با سایر پدهای شارژر بی‌سیم که هم اکنون در بازارهای جهانی موجود هستند، یک تفاوت عمده و اساسی دارد و آن هم این است که قادر است به طور کاملا هم زمان سه دستگاه الکترونیکی مختلف را شارژ کند. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند گوشی هوشمند آیفون، ساعت هوشمند اپل واچ و آی‌پاد خود را به طور هم زمان برروی آن گذاشته و شارژ کنند.

این در حالیست که سایر پدهای شارژ بی‌سیم تنها می‌توانند یک دستگاه را در آنِ واحد شارژ کنند. بنابراین تفاوتی که ایرپاور اپل دارد موجب شده است بسیاری از کاربران در انتظار این محصول شگفت‌انگیز و پرقدرت باشند و برای عرضه آن به بازار لحظه شماری کنند.

هنوز هیچ اطلاعات و جزئیات رسمی درباره قیمت‌گذاری و زمان عرضه این محصول جدید توسط اپل ارائه و منتشر نشده است. اما اپل قبلا عنوان کرده بود که ایرپاور یک زمانی در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد. بنابراین باید تا زمان عرضه آن به بازار صبر کرد و به انتظار نشست.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.