سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

February 26, 2018
11:00 دوشنبه، 7ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88256

باMWC2018: رونمایی از محصولات جدید هواوی در کنگره جهانی موبایل

امروز هواوی با تکیه بر موفقیتهای خود در ارائه گوشی های هوشمند باکیفیت بالا و قدرتمند،  اولین نوت بوک دنیا با صفحه نمایش FullView با نام Huawei Matebook X Pro را طی مراسمی در بارسلون معرفی کرد.
Huawei in MWC 1.jpg
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، علاوه بر این آخرین سری از تبلت های هواوی با نام HUAWEI MediaPad M5 و تجهیزات سازگار با شبکه‌های نسل جدید 5G نیز بهعنوان اولین تجهیزات بازار که از استاندارد جهانی ارتباطات 3GPP تحت بستر 5G پشتیبانی میکنند در این مراسم رونمایی شد. با وجود بهره گیری از جدیدترین طراحیهای خیرهکننده و پیشرفتهای برجسته درزمینه عملکرد، این تجهیزات جدید قدرت تکنولوژی  امروز Huawei رادر ارائه تجربههای خلاقانه و بی نظیردر قیاس با رقبا به خوبی نشان می دهند.
ریچارد یو، مدیرعامل شرکت هواوی میگوید: در Huawei، ما به چشمانداز یک دنیای کاملا متصل هدایت می‌نگریم و برای رسیدن به این هدف، بهطور قابلتوجهی در تحقیقات و توسعه سرمایهگذاری میکنیم تا بدانیم که چگونه افراد با تکنولوژی ارتباط برقرار میکنند و ارتباط آنها پایدار میماند.
در ادامه او افزود: ما ماموریت خود را در هواوی برای به جلو راندن مرزهای فناوری و نواوری باتوجه به پیشرفت‌های اخیر توانستهایم به خوبی انجام دهیم. با معرفی جدید محصولاتی چون    HUAWEI MateBook X Pro، HUAWEI MediaPad M5 و اولین مودم 3GPP 5G در دنیا، ما در واقع تجربه کاربری جدیدی و خلاقانه ای را برای مشتریانمان تعریف می کنیم.
از ماه بهار سال 2018 دستگاههای HUAWEI MateBook X Pro و HUAWEI MediaPad M5 در چین، اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه در دسترس خواهند بود.
 
 
HUAWEI MateBook X Pro
یک نوت‌بوک فوق‌العاده باریک است که از اولین صفحه نمایش FullView در دنیای نوت بوک ها بهره می برد. این مانیتور3K  که لمسی هم هست از نسبت پوشش 91 درصدی در قیاس با کل ابعاد بدنه بهره می برد. این دستگاه با پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 / i5 عرضه میشود و دارای باتری 57.4 وات (ظرفیت پایه) و گرافیک NVIDIA® GeForce® MX150 با 2 گیگابایت GDDR5 است که یکی از سبکترین و قدرتمندترین نوت بوک ها در بازار به شمار میآید.  HUAWEI MateBook X Pro  در حوزه صدا هم بسیار قدرتمند است و از ویژگی Dolby Atmos Sound System بهره می برد که موجب می شود صدا به شکل با کیفیتی در سرتاسرفضا و اطراف شما جریان مییابد به شکلی  شما خود را د رمرکز آن حس می کنید. 
 
Huawei MediaPad M5
سری جدید تبلت با طراحی ارگونومیک فوق العاده که با صفحهنمایش 2.5D و 2K. این تبلت در دو مدل مانیتورهای 8.4 و 10.4 اینچی عرضه شده که به ترتیب 2 و چهار اسپیکر در آنها تعبیه شده  که با همکاری Harman Kardon تولید شده اند. این سری جدید با تکنولوژی HUAWEI Histen، صدای سه بعدی را از طریق بلندگوهای این فراهم و صدای  Hi-Res را باکیفیت و تفکیک استثنایی در اختیار کاربر خود می گذارد. برای  HUAWEI MediaPad M5 Pro با مانیتور 10.4 اینچی همچنین یک قلم HUAWEI M-Pen فوقالعاده دقیق و دارای 4096 سطح حساسیت فشار برای بهترین تجربه یادداشت برداری در نظر گرفته شده است.
 
استاندارد 3GPP برای استفاده در مودمهای 5G
مودم HUAWEI 5G CPE با پشتیبانی از استاندارد جهانی مخابرات 3GPP برای ارتباطات 5G سرعت فوقالعاده بینظیری را برای دانلود تا 2 گیگابیت در ثانیه رابرای اولین بار فراهم میکند و میتواند بر روی هر دو شبکه 4G و 5G عمل کند. چیپست Balong 5G01 که نخستین چیپست تجاری در جهان است که از استاندارد 3GPP در تمامی باندهای فرکانس 5G پشتیبانی میکند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.