رگولاتوری

February 27, 2018
10:40 سه شنبه، 8ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88296

جهرمی: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش زنان را در توسعه اقتصادی رشد داده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با نقش زنان در توسعه اقتصادی اظهار کرد: در بخش خلاقیت و نوآوری تفاوت جنسیت معنایی ندارد.

به گزارش ایستنا؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست تخصصی نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در توان افزایی زنان و دختران اظهار کرد: از نگاهی متفاوت باید گفت در عصر انقلاب صنعتی چهارم که در حال وقوع است مهم ترین موضوع خلاقیت و نوآوری است، این خلاقیت و نوآوری امروز در ذهن جوانان است، ما در بحث خلاقیت و نوآوری بحث جنسیت نداریم.
وی افزود: اگر زنان در این چرخه نادیده گرفته شوند 50 درصد ظرفیت این حوزه از بین خواهد رفت و باید از این ظرفیت استفاده کرد.
جهرمی در ارتباط با حضور زنان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: در حوزه زنان موفق حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بانوانی را داریم که مدیران موفقی هستند و این به دلیل زیرساخت مناسبی است که ایجاد شده است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از خصلت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این است که زنان می توانند در خدمت توسعه اقتصادی خانواده و کشور باشند.
وزیر ارتباطات درباره تلاش های این وزارت در این زمینه بیان کرد: در وزارت ارتباطات اقدامات زیادی برای حضور زنان در این حوزه انجام شده و باید فضای مدیریتی را به صورت مناسب تر و اثرگذار در خدمت بانوان قرار دهیم و در لایه های پیشرفته،  وزارت ارتباطات به این امر تحقق بخشیده است.
جهرمی افزود: من به شخص در این مدت به هیچ وجه ندیدم که یک زن در بخش سلامت اداری تخطی کند و ما به همین دلیل است که باید فضای بیشتری را برای حضور بانوان در بخش مدیریت درنظر بگیریم.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.