تلفن همراه

فناوری

February 28, 2018
13:24 چهارشنبه، 9ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88344

عیدی فناورانه بدهید، هدایای دیجیتالی با قیمت کمتر از 200 هزار تومان

اگرچه بازار خرید و فروش کالاهای کامپیوتری رونق ندارد و از خریدهای پایان سال هم خبری نیست؛ اما برخی کالاها همچنان گزینه خوبی برای خرید به عنوان هدیه نوروزی هستند. کالاهایی که اگرچه قیمت گرانی ندارند؛ اما از محبوب های بازار کامپیوتر و دیجیتال به شمار می آیند.

در گزارش این هفته شما را با تعدادی از این کالاها آشنا می کنیم.
 
 Xiaomi Millet Portable Speaker 
این دستگاه درواقع یک اسپیکر بلوتوثی بسیار کوچک؛ ولی پر قدرت است. این اسپیکر دارای سه رنگ لوکس نقره ای، طلایی و مشکی است و در قسمت بالایی این محصول سوراخ هایی مشاهده می شود که در زیر آن ها بلندگوهایی تعبیه شده است و صدای موسیقی از این قسمت خارج خواهد شد. 
این اسپیکر آن قدر کوچک است که به راحتی کف دست قرار می گیرد. قسمت پشتی Millet از جنس پلاستیک است و یک درگاه MicroUSB برای شارژ دستگاه دارد اسپیکر Millet از نسخه چهارم بلوتوث پشتیبانی می کند که به یاری آن مصرف انرژی اسپیکر تا حد زیادی کم شده است. این اسپیکر همچنین انرژی خود را از یک باتری داخلی لیتیوم یونی تامین می کند. مهندسان شرکت شیائومی این محصول کاربردی را به یک میکروفون نیز مجهز کرده اند. قیمت این اسپیکر بلوتوث حدود 53 هزار تومان است.
 
undefined
 AmazonBasics Adjustable Tablet Stand 
این روزها پایه های نگهدارنده تبلت و موبایل بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و این پایه ها با قیمت های مختلفی از 12 هزار تا 300 هزار تومان در بازار موجود است.
اما اگر به دنبال محصولی حرفه ای و جذاب می گردید، پیشنهاد ما به شما استند تبلت آمازون بیسیکس مدل Adjustable است.
این محصول شرکت آمازون بیسیکس ، استندی است که می توان انواع تبلت ها را روی آن به صورت ایستاده قرارداد. این محصول وزن زیادی ندارد و به راحتی می توانید آن را جابه جا کنید. ین محصول از چرم و جیر مصنوعی ساخته شده است که از خط و خش افتادن روی صفحه نمایش جلوگیری می کند. محصولاتی مانند iPad 1، iPad 2،Kindle Fire ، Tablet ، Pdf Reader با این استند سازگار هستند. این استند قابل تنظیم با رنگ مشکی و ابعاد 17×54/2×54/2 سانتی متر به بازار عرضه شده است. قیمت استند این خانواده 125 هزار تومان است.
 
undefined
 Adata Elite CE700 Wireless Charging Stand 
این محصول یک شارژر بی سیم است که قابلیت استفاده به عنوان پایه نگهدارنده موبایل را نیز دارد. 
کافی است دستگاه هوشمند خود را که دارای قابلیت شارژ شدن به صورت بی سیم است، روی شارژر بی سیم Adata قرار دهید تا فرآیند شارژ صورت گیرد.
 این مدل، دارای نشانگر LED است که وضعیت شارژدهی دستگاه شما را نشان می دهد.
قیمت اعلام شده برای این دستگاه در حدود 190 هزار تومان است.
 
undefined
 iWalk ADA007 Wireless Charger 
با این شارژر بی سیم می توانید باتری انواع گوشی های موبایل مجهز به تکنولوژی Qi را به صورت بی سیم شارژ کنید. این تکنولوژی امکان شارژ باتری محصولات الکترونیکی دارای این استاندارد را به صورت بی سیم فراهم می کند. همچنین در این محصول قابلیت شارژ سریع هم وجود دارد. 
آی واک این دستگاه را به صورتی طراحی کرده که حالت استند دارد و می توانید گوشی موبایل را به صورت افقی روی آن قرار دهید. ابعاد این محصول 15 × 90 × 90 میلی متر و وزن آن 91.5 گرم است. همچنین یک نشانگر LED هم دور این شارژر قرار گرفته است. درگاه خروجی شارژ در این محصول، بی سیم (Wireless) است و ورودی آن از طریق یک درگاه microUSB خواهد بود. شدت جریان خروجی آن 2 و 1.8 آمپر و ولتاژ ورودی و خروجی در آن 5 تا 9 ولت است. 
این شارژر هم با قیمت 190 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
 
undefined
 Moshi Stanza duo 2 in 1 Touchscreen/Stylus Pen
اگر قصد خرید هدیه برای کاربران محصولات اپل را دارید، پیشنهاد ما به شما قلم دوکاره موشی است.
قلم هوشمند دو کاره موشی Stanza مناسب با ارگونومی دست انسان و با کیفیت ساخت شرکت Moshi است.این قلم دارای دو سر است که یک طرف آن خودکار و طرف دیگر آن قلم هوشمند است. 
نوع نوک خودکار ساچمه ای است که برای نوشتن طولانی مدت بسیار مناسب است و نوع نوک قلم هوشمند سیلیکونی است که باعث ایجاد حساسیت و دقت بیشتر روی صفحات لمسی می شود. جنس بدنه این قلم هم از آلومینیوم است. این مدل دارای گیره فلزی برای قرارگیری در جیب است و برای نوت برداری، بازی کردن و طراحی مناسب است. قیمت این قلم هم در حدود 200 هزار تومان است.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.