اپراتورها

تلفن همراه

March 6, 2018
18:30 سه شنبه، 15ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88494

مدیرعامل مخابرات از توبیخ کارمند بدرفتار مخابرات خبر داد

 
ICTna.ir : مدیرعامل مخابرات از توبیخ کارمند بدرفتار مخابرات و جابجایی آنی وی از محل خدمت خود خبر داد و از مشترکین تقاضا کرد در صورت وجود تجریبات مشابه، این موارد را از طریق صفحه شخصی اینستاگرام وی اطلاع رسانی کنند.
 
سید مجید صدری در صفحه اینستاگرام خود نوشت در پستی با عنوان "تکریم ارباب رجوع؛ حلقه کلیدی زنجیره کسب و کار" نوشت:  امروز مطلع شدم یکی از پرسنل شرکت مخابرات، با ارباب‌رجوع برخورد نامناسبی داشته و با بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد که متأسفانه این موضوع صحت داشته است. همین‌جا ضمن عذرخواهی از همه مشتریان عزیز شرکت مخابرات ایران، باید اعلام کنم که بلافاصله فرد فوق توبیخ و از محل خدمت خود جابجا شد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) صدری در ادامه نوشتار خود تصریح کرده: باید توجه کنیم که وقتی ارباب‌رجوع را اولویت اول می‌نامیم، باید در تاروپود و تمام لحظات کار حرفه‌ای خود به‌طورجدی به این اصل پایبند باشیم. مشتری، قلب سازمان است و بدون تکریم، تعظیم و ادای درست و به‌موقع نیاز او، هویتی برای ما باقی نمی‌ماند. نادیده‌گیری مشتریان، نشانه عدم مسئولیت‌پذیری، تعهد و خلاف رفتار حرفه‌ای است و هر مسئله و برخوردی از سوی مشتریان و ارباب‌رجوع باید در کمال صبر و ادب پاسخ داده شود.تأکید می‌کنم هر یک از ما باید در هر جایگاه و سطح سازمان، سازگاری و مدارا در شرایط غیرقابل‌پیش‌بینی را رعایت کنیم.
 
مدیرعامل مخابرات ایران تصریح کرده: باید همیشه در جهت خدمت به مردم و در جهت مشتری مداری عمل کنیم تا در پی آن نیز انتظار وفاداری از مشتریان را داشته باشیم و بدانیم صحبت از نیکی و احسان فقط در مقوله مادیات نمی‌گنجد و رفتار و منش خاضعانه مقدم بر آن است. قدرت یک زنجیر در ضعیف‌ترین حلقه آن نهفته است؛ پس به این اصل مدیریتی پایبند باشیم و نگذاریم هیچ حلقه ضعیفی در زنجیره باشد و پیوسته با اقدام به‌موقع، نقاط ضعف را برطرف کنیم.
 
صدری نوشت: با همه این اوصاف بجاست از همه همکاران دلسوزی که در خدمت رسانی به وظایف خود و ادای حق مشتری به بهترین نحو عمل می کنند، قدر دانی و تشکر کنم و امیدوارم و انتظار دارم بیش از این شاهد چنین اتفاقاتی در مجموعه وزین شرکت مخابرات ایران نباشم.

مدیرعامل مخابرات ایران در پایان درخواست کرده مشترکین، در صورت وجود موارد مشابه از طریق صفحه شخصی وی در اینستاگرام اطلاع رسانی کنند. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.