اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

لبه تکنولوژی

March 8, 2018
18:37 پنجشنبه، 17ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88625

امکان تماشا و گشت‌زنی در دیزنی‌لند با گوگل مپ

گوگل به‌تازگی امکان تماشای ۱۱ دیزنی لند زیبا و توریستی را به سرویس گوگل مپ افزوده تا کاربران با استفاده از فناوری واقعیت مجازی بتوانند در این مکان‌ها قدم بزنند و از تماشای آن لذت ببرند.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت The verge، شاید افراد باشند که علاقه زیادی به رفتن و تماشا کردن دیزنی لندهای معروف و بزرگ جهان دارند اما متاسفانه از آنجایی که هزینه سفرهای خارجی و رفتن به چنین جاذبه‌های دیدنی و توریستی بسیار بالا رفته، قادر نخواهند بود به یکی از آرزوهای دوران کودکی خود جامه عمل بپوشانند.

اما گوگل به فکر این دسته از افراد علاقمند هم بوده و به تازگی اعلام کرده است که سرویس آنلاین گوگل مپ (نقشه گوگل) این امکان را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند با استفاده از فناوری واقعیت مجازی VR از راه دور و در خانه به قدم زدن در دیزنی لندهای واقع در کالیفرنیا و اورلاندو ایالات متحده آمریکا و تماشای آنچه که در انیمیشن‌ها و کارتون‌های دوران کودکی دیده‌اند، بپردازند.

گوگل همچنین اعلام کرده است که امکان تماشا و قدم زدن در ۱۱ دیزنی لند را برای کاربرانش فراهم کرده است تا آنها دقیقا همانند یک توریست و گردشگر در خیابان‌ها، کوه‌ها، مغازه‌ها و جنگل‌های طراحی شده کارتونی راه بروند و شخصیت‌های کارتونی، فیلمی و همچنین عروسک‌های مورد علاقه خود را از نزدیک مشاهده کنند.

دوربین‌های واقعیت مجازی گوگل مپ به قدری قوی و باکیفیت است که شما پس از اندکی گشت‌زنی در دیزنی لند تصور می‌کنید که حقیقتا در آنجا بوده‌اید و همه جای آن محل را از نزدیک تماشا کرده‌اید.

پارک‌های تفریحی دیزنی‌لند (Disneyland Park) نام شهر بازی‌هایی است که  شرکت والت دیزنی مالک آنهاست و در شهرهای مختلفی در جهان همچون کالیفرنیای آمریکا امکان گشت‌زنی برای علاقمندان به فیلم‌ها و انیمیشن‌های کارتونی را فراهم می‌کند. از دیگر دیزنی لندهای مشهور جهان می‌توان به دیزنی لند پاریس فرانسه و شانگهای در چین اشاره کرد.

این کار تنها مستلزم یک رایانه یا گوشی هوشمند  است که با کیلک کردن برروی لینک‌های زیر می‌توان مستقیما به دیزنی‌لندهای مربوطه سر زد.

لینک‌های مستقیم زیر اسامی دیزنی لندهای مختلفی است که گوگل مپ دسترسی کاربران به آنها را بوسیله فناوری واقعیت مجازی فراهم آورده است و کاربران قادر خواهند بود با کلیک بر روی این لینک‌ها مستقیما به تماشای این جاذبه‌های توریستی بپردازند:

Pandora the world of Avatar

Epcot

Epcot, Morocco

Magic Kingdom

Disney Springs

California Adventures

Guardians of the Galaxy

Mickey and Minnie’s houses

Disney Hollywood Studios

Disney’s Typhoon Lagoon water park

 

انتهای پیام

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.