تلفن همراه

گوشی

March 11, 2018
12:23 یکشنبه، 20ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88750

«هواوو» هووی «هوواوی» در چین!

گوشی جدیدی در چین معرفی شده که هواوو ۶۰۸۱ نام دارد و شباهت زیادی به Mate 10 Pro هوواوی دارد.
 
 
 
فناوران- چینی ها توانایی خاصی در کپی برداری از محصولات مختلف دارند. گزارش های بی شمار و پرونده های قضایی بسیاری از نقض نشان های تجاری شرکت های بزرگ و کپی برداری از آن ها در چین حکایت دارند.
 کپی برداری شرکت های چینی تنها طراحی محصولات را دربرنمی گیرد؛ بلکه کپی برداری از لوگو و اسامی محصولات نیز فراوان دیده می شود.
هواوو ۶۰۸۱  (Huawo 6081) نام یک گوشی هوشمند کپی برداری شده از میت ۱۰ پرو هوواوی است. 
این محصول با آنکه در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ (MWC) در بارسلون معرفی شد؛ اما تا به امروز توجه چندانی را به خود جلب نکرده بود.
 نکته جالب توجه این است که هواوو ۶۰۸۱ در واقع در MWC به نمایش درنیامد و شرکت سازنده آن تنها از تصاویر این گوشی در آنجا رونمایی کرد. 
نکته عجیب دیگر این است که با وجود حضور عکس هواوو در نمایشگاه بارسلون! این گوشی هنوز به عنوان یک محصول واقعی به مرحله تولید نرسیده است. هواوو ۶۰۸۱ از دوربین دوگانه اصلی با چینش عمودی بهره می برد و حسگر اثر انگشت آن نیز زیر دوربین قرار گرفته است. 
در کنار دوربین، یک فلش LED و یک سنسور که ظاهرا سنسور فوکوس خودکار لیزری است نیز به چشم می خورد. هواوو ۶۰۸۱ حاشیه های اندکی در اطراف نمایشگر دارد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت سازنده، این گوشی در رنگ های مشکی، طلایی، آبی و خاکستری عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.