تلفن همراه

گوشی

March 18, 2018
7:16 یکشنبه، 27ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88965

تصویری منتسب به اچ‌تی‌سی U۱۲ پلاس درز کرد

‍‌فارنت : اگرچه این روزها چشم‌ها به‌دنبال کهکشانی‌های اس ۹ و اس ۹ پلاس است اما نباید از سایر تولیدکنندگان اندرویدی که این روزها روی پرچمداران بهاری خود کار می‌کنند غافل شد. به‌تازگی تصویری منتسب به گوشی اچ‌تی‌سی U۱۲ پلاس درز کرده است.
 
 
 
اگرچه اچ‌تی‌سی بخش تولید گوشی‌های هوشمند خود را به گوگل فروخته است اما هنوز هم جزو این دست از تولیدکنندگان است و به تازگی تصویری از آنچه محصول آتی این شرکت خواهد بود به دست‌مان رسیده است. این شما و این هم اچ‌تی‌سی U۱۲ پلاس که گفته می‌شود بهترین گوشی این شرکت در سال ۲۰۱۸ خواهد بود. در خبرهای پیشین گفته شده بود که اچ‌تی‌سی می‌خواهد گوشی جدیدش را در فروردین ماه رونمایی کند اما منابع نزدیک این شرکت می‌گویند گوشی جدید اردیبهشت ماه از راه می‌رسد. طبق تصویر منتشر شده U۱۲ پلاس از نمایشگر ال‌سی‌دی ۶ اینچی با رزولوشن Quad HD  برخوردار است و چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ در قلب آن جای گرفته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.