بازار دیجیتال

سیستم آبیاری و پیش‌بینی باران (۲۳۹ دلار): یکی از مهم‌ترین دلایل خشک شدن گیاهان آب دادن کم یا زیاد به آنهاست. با وجود این در صورتی که درست همان روزی که به گیاهان آب داده‌اید، باران ببارد چه خواهید کرد؟ به کمک سیستم پیش‌بینی باران جلوی این مشکل را بگیرید. این دستگاه مقدار آب موجود در گیاه را به کمک پیش‌بینی آب‌وهوای روزانه کنترل می‌کند و با توجه به میزان بارش و رطوبت باغچه شما را آبیاری می‌کند. این وسیله از برنامه‌هایی مانند weather Underground و اداره‌ ‌ملی اقیانوسی و جوی برای کنترل دقیق داده‌هایش کمک می‌گیرد. این دستگاه به‌طور مکرر به وای‌فای وصل شده و هر 6 ساعت یک بار اطلاعات تازه را دانلود می‌کند. با در نظر گرفتن باران‌های پیش رو این دستگاه مطمئن می‌شود گیاه شما بیش از حد خیس نشود. به کمک صفحه ‌نمایش 5/ 6 اینچ رنگی این دستگاه می‌توانید تنظیمات آن را مطابق سلیقه‌ خودتان کنترل کنید. همچنین امکان همگام کردن این دستگاه به الکسا و نست وجود دارد، با این کار باغچه هوشمند هم به خانه‌ هوشمندتان اضافه می‌شود.

 

بازار دیجیتال

سنجش رطوبت خاک شیائومی (۳۷ دلار): نگهداری و رسیدگی به یک باغ کار سختی است، به‌خصوص اگر در این راه تازه‌کار باشید. یکی از چالش‌های این کار تشخیص میزان آب، نور و کود مورد نیاز گیاه است. سنجش رطوبت خاک شیائومی در حقیقت به جای گیاه‌، با شما صحبت می‌کند. این دستگاه سلامت گیاه شما را کنترل و جزئیات وضعیت گیاه را به شما گزارش می‌کند. این جزئیات شامل میزان رطوبت، دمای محیط، حساسیت به نور و… می‌شود. این اطلاعات به گوشی هوشمند شما فرستاده می‌شود. بانک اطلاعات جامع این اپلیکیشن، بیش از ۹۰۰ روش درمان گیاه را در خود دارد. این دستگاه می‌تواند بیش از ۳ هزار مدل گیاه مختلف را بررسی کرده و مواد مورد نیاز ‌آنها را اعلام کند. به کمک این دستگاه راه ‌حل و راهنمایی خوب برای داشتن زیباترین گیاهان در دستان شما خواهد بود.

 

بازار دیجیتال

 قطب هوشمند باغبانی (۲۵۰دلار): نیاز به دستگاه هوشمند مراقبت از گیاهان دارید و در عین حال می‌خواهید پولتان را هم ذخیره کنید؟ قطب هوشمند باغبانی ساخت GreenIQ به شما کمک می‌کند بر اساس پیش‌بینی وضعیت جوی، آبیاری گیاهانتان را برنامه‌ریزی کنید. با این کار می‌توانید هزینه‌های مربوط به آبیاری گیاهان را تا نصف کاهش دهید. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید گزارش‌های مصرف آب را به صورت روزانه و هفتگی مشاهده کنید و تحلیل‌های صرفه‌جویی در مخارج و شاخص‌های بارندگی و رطوبت را ببینید. همچنین می‌توانید زمان آبیاری گیاهان را مشخص کنید. برای مثال آبیاری در روزهای خاصی از هفته انجام شود یا برای مثال هر چند روز یک‌بار به گیاهان آب داده شود. اگر هم دستگاه‌ هوشمند باغبانی دیگری دارید، نگران نباشید چرا که قطب هوشمند باغبانی با دیگر دستگاه‌های هوشمند باغبانی همگام می‌شود و به آنها اطلاعات خود را می‌دهد و از آنها هم اطلاعات لازم را می‌گیرد‌.

 

بازار دیجیتال

مترسک هوشمند (۶۰ دلار): با اینکه حیوانات خزدار بامزه به نظر می‌رسند اما می‌توانند صدمه زیادی به باغ میوه شما بزنند. برای دور نگه داشن راکون‌ها، گوزن‌ها و پرندگان از باغ‌های گوجه‌فرنگی یا انگورتان می‌توانید از این مترسک مجهز به سنسور حرکتی ScareCrow استفاده کنید. وقتی این دستگاه حضور یک حیوان را حس می‌کند، به کمک صدا و پاشیدن آب (به نحوی که به حیوان صدمه‌ای نرسد) حیوان را می‌ترساند و فراری می‌دهد. در نتیجه حیوان تا مد‌ت‌ها سراغ این محل نمی‌آید. این دستگاه تا حدود ۱۱۱ متر مربع را پوشش می‌دهد. این دورکننده حیوانات فقط با یک باتری ۹ ولتی و بدون وقفه برای ۶ ماه کار می‌کند. امسال به کمک این دستگاه نگران میوه‌‌هایتان نباشید.

 

بازار دیجیتال

ایستگاه آب‌وهوای نتاتمو (۱۴۹ دلار): می‌خواهید زمان مناسب برای کشت بذر خیار را بدانید؟ یا نگران این هستید که به خاطر اوضاع جوی امسال، برای کاشت گیاه در منطقه‌ شما مناسب نباشد؟ به کمک ایستگاه آب‌وهوای نتاتمو می‌توانید جواب این سوال‌ها را پیدا کنید. این دستگاه اطلاعات محیطی درباره فضای داخلی و بیرونی به شما می‌دهد. در حقیقت با فشردن یک دکمه اطلاعاتی شامل کیفیت هوا، رطوبت، دما و فضای یک محیط نمایش داده می‌شود. می‌توانید به این دستگاه برنامه دهید تا هشدارهای جوی را به گوشی هوشمند شما ارسال کند و در زمانی کم به‌طور دقیق جزئیات آپدیت‌های لازم را در اختیار داشته باشید. دیگر نیازی بهچک کردن دائم اوضاع جوی نیست. در صورت وجود تندبادهای جدی پیش رو به شما هشدار داده می‌شود، با این کار وقت کافی برای نجات گیاهان آسیب‌پذیر وجود دارد. می‌خواهید به‌طور مدوام شرایط گلخانه‌تان را کنترل کنید؟ یکی از ماژول‌های این دستگاه را درون گلخانه‌تان قرار دهید تا به‌راحتی اوضاع را در دست بگیرید.