اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

April 4, 2018
11:53 چهارشنبه، 15ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89304

دوره آنلاین مایکروسافت برای آموزش “هوش مصنوعی”

شرکت "مایکروسافت" یک برنامه آموزشی برای ارتقای مهارت‌های حوزه "هوش مصنوعی" را به برنامه‌های خود اضافه کرده است که شرکت در آن برای عموم آزاد خواهد بود.
 
به گزارش انگجت، شرکت مایکروسافت یک "مسیر هوش مصنوعی" را به برنامه دوره‌های حرفه‌ای خود افزوده است که شرکت در این برنامه برای عموم آزاد خواهد بود.
 
این برنامه شامل 9 دوره آنلاین است که هر کدام تقریبا 8 تا 16 ساعت طول می­‌کشد.
 
این شرکت طی بیانیه‌ای اعلام کرد: در دوره­‌های آنلاین این برنامه که از آزمایشگاه‌های دستی و مدرسان متخصص بهره گرفته می­‌شود، مهارت­‌های آماده‌سازی شغلی و تجربه‌های دنیای حقیقی برای مهندسان و افرادی که به دنبال بهبود مهارت­‌های خود در حوزه "هوش مصنوعی"(AI ) و " دانش داده­‌ها " هستند، فراهم می­‌شود.
 
این دوره­‌های آموزشی بر "رفتارهای هوش مصنوعی" ، "نحوه انجام مطالعات داده‌ها " و " ایجاد الگوهای مختلف یادگیری" متمرکز است.
 
ثبت‌نام کنندگان این دوره ­ها 3 ماه فرصت دارند تا هر دوره مجزا را به اتمام برسانند.
 
هر دوره هر ساله 4 بار برگزار می‌گردد. پروژه نهایی این دوره­، به مدت 6 هفته به طول خواهد انجامید.
 
با اتمام این دوره­‌ها، متقاضیان یک مدرک دیجیتالی دریافت خواهند کرد.
 
لازم به تذکر است اگر متقاضیان خواستار دریافت اعتبار برای هر دوره هستند، باید از سایت edX.org که میزبان این دوره­ ها است، این اعتبار را خریداری کنند.
 
با توجه به این­که هم اکنون بسیاری از شرکت­‌ها بر حوزه "هوش مصنوعی" متمرکز شده‌اند، ایجاد راه­‌هایی برای بهبود توانایی­‌های "هوش مصنوعی" ، هم برای افرادی که به دنبال کار در صنعت­‌های فناوری هستند، مفید است و هم برای شرکت­‌هایی لازم است که به دنبال استخدام افراد با مهارت در حوزه "هوش مصنوعی" هستند.
 
سوزان دومایس(Susan Dumais) معاون بخش تحقیقاتی "هوش مصنوعی"(AI) مایکروسافت طی بیانیه­‌ای اظهار کرد، هوش مصنوعی به طور چشمگیری در نحوه طراحی و تحویل محصولات و خدمات ما حائز اهمیت است. البته برای مشتریان ما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
اساسا همه ما علاقه­‌مند به دانستن چگونگی کارکرد سیستم­‌ها و برنامه‌هایی هستیم که "هوش مصنوعی" هسته مرکزی ساختار آن­هاست.
 
بنابراین شرکت در این برنامه، افراد را در دانستن چگونگی کارکرد "هوش مصنوعی" کمک خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.