بازی

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

گوشی

April 4, 2018
12:41 چهارشنبه، 15ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89311

اطلاعات جدید از مشخصات گوشی گیمینگ BlackShark شیائومی

BlackShark Techologies که یک شرکت تازه تأسیس توسط شیائومی است، به‌زودی از گوشی گیمینگ خود رونمایی خواهد کرد. در حال‌حاضر، گوشی گیمینگ Razer Phone تنها مدلی است که علاقه‌مندان به انجام بازی‌های موبایلی می‌توانند خریداری کنند اما شیائومی درنظر دارد با معرفی BlackShark، رقابت را در این بخش از بازار به مرحله جدیدی برساند. مشخصات گوشی گیمینگ جدید شیائومی، به‌تازگی فاش شده است.
اطلاعات جدید از مشخصات گوشی گیمینگ BlackShark شیائومی
براساس اطلاعات به‌دست آمده، گوشی گیمینگ BlackShark شیائومی در دو نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد؛ همچنین ممکن است مدل دیگری از آن با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معرفی شود. شرکت BlackShark با انتشار یک تیزر رسمی، تایید کرده است که گوشی گیمینگ جدیدش با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام عرضه خواهد شد؛ این پردازنده، قدرتمندترین تراشه‌ای است که کوالکام تاکنون ارائه داده و پرچم‌دار Mi Mix ۲S شیائومی نیز از آن استفاده می‌کند. ضمن اینکه سونی، گوشی Xperia XZ۲ و Xperia XZ۲ Compact خود را با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام معرفی کرده است و Galaxy S۹ و Galaxy S۹ Plus با این پردازنده در ایالات متحده و چین به فروش می‌رسد.
 
در گزارشی که اخیرا منتشر شده است، همچنین اشاره می‌شود گوشی گیمینگ BlackShark از قابلیت شارژ سریع ۰/ ۳ کوالکام پشتیبانی خواهد کرد؛ البته کوالکام، نسخه جدیدتر فناوری Quick Charge خود را مدتی پیش معرفی کرده بود. از نظر سخت‌افزاری، گوشی جدید BlackShark شباهت زیادی به گوشی Mi Mix ۲S شیائومی خواهد داشت؛ هرچند، لوگوی BlackShark در قاب پشتی جای گرفته است. جدیدترین گوشی گیمینگ اندرویدی بازار، سیستم‌عامل اندروید اوریو ۰/ ۸ را اجرا خواهد کرد؛ هرچند، نمی‌دانیم رابط‌کاربری با MIUI شخصی‌سازی خواهد شد یا نسخه خالص سیستم‌عامل اندروید روی آن اجرا می‌شود.
 
در حال‌حاضر، اطلاعاتی پیرامون صفحه‌نمایش گیمینگ Xiaomi ارائه نشده است؛ به همین جهت، مشخص نیست آیا این مدل از صفحه‌نمایش با نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد یا خیر. در شایعات گذشته به عرضه گوشی گیمینگ BlackShark با صفحه‌نمایش کشیده ۱۸:۹ با رزولوشن FHD+ اشاره شده است؛ به همین جهت، انتظار داریم در بالا و پایین صفحه‌نمایش حاشیه‌های باریکی وجود داشته باشد. در رابطه با زمان عرضه گوشی گیمینگ شیائومی، بعید نیست این مدل پیش از معرفی رسمی Mi ۷ وارد بازار شود؛ به همین جهت، انتظار داریم گوشی گیمینگ BlackShark در ماه آوریل معرفی و عرضه شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.