اپراتورها

تلفن همراه

April 9, 2018
9:11 دوشنبه، 20ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89411

مجیدصدری معاونین تجاری و IT و سرپرست مخابرات تهران خود را انتخاب کرد

tci logo.jpg

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، طی احکام جداگانه ای، معاون تجاری ، سرپرست امور فناوری اطلاعات و سرپرست مخابرات منطقه تهران را منصوب کرد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، از سوی مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت، خانم طاهره مهدیه نجف آبادی به عنوان معاون تجاری مدیرعامل ، آقای ساسان کمیلی زاده به عنوان سرپرست امور فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران و آقای سیدعلی ملک جعفریان به عنوان سرپرست مخابرات منطقه تهران منصوب شدند.
 
به گزارش ایستنا، مراسم معارفه این افراد ساعت 11 امروز دوشنبه برگزار خواهد شد.
 
سیدمحید صدری در این خصوص در صفحه اینستاگرام خود نوشت:  در هر گوشه‌ای از این خاک، مردان و زنان غیور، با همتی بلند و گام‌هایی استوار، اثری ماندگار برای پیشرفت ایران و ایرانی خلق می‌کنند و آوازه‌ بسیاری از آنان نه تنها در ایران که در جهان نیز پیچیده است و حضورشان در عرصه‌های مختلف، نشان از توانمندی و نقش‌آفرینی مؤثر دارد. از آغاز ورود به شرکت مخابرات ایران همواره بر توجه و اهتمام به منابع انسانی، به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه شرکت تأکید داشتم و امروز نیز همچنان بر همان عهد پایبندم. در این میان از نقش انکارناپذیر بانوان در ایجاد تحولات نمی‌توان غافل شد که آنان با دستی انسان‌پروری و با دستی دیگر جهان داری می‌کنند و وجودشان مایه مباهات و افتخار است.
 
وی در پست اینستاگرامی خود نوشته: شرکت مخابرات ایران نیز با داشتن چنین سرمایه عظیمی به خود می‌بالد و نقش والای آنان را قدر می‌داند و بنا به شایستگی و توانمندی همین بانوان، عرصه را برای آنان گشوده است. افتخار دارم که بگویم در سال جدید بر همین اساس، در اولین قدم تحولی در سطح مدیران ارشد شرکت ایجاد نموده و برای اولین بار در تاریخ شرکت مخابرات ایران مسئولیتی خطیر را بر عهده بانویی مجرب و توانا گذاشتم. این اقدام مهر تأییدی است بر قابلیت‌های ستودنی آنان که با باور خود همواره منشأ ثمرات ارزنده در ابعاد گسترده‌اند. امیدوارم همه بانوان توانمند،‌ با تکیه‌بر همت و اراده مثال‌زدنی خود، خالق آثاری ماندگارتر برای سربلندی وطن باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.