اپراتورها

تلفن همراه

April 11, 2018
15:32 چهارشنبه، 22ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89540

اولین سخنرانی آنلاین مدیرعامل مخابرات ایران برگزار شد

 

شرکت مخابرات ایران به عنوان یکی از مهم ترین شرکت های زیرساختی کشور در حوزه ارتباطات، تمام تلاش خود را بر حفظ و تقویت ارتباطات پایدار در جای جای این سرزمین قرار داده است که لازمه ی تحقق آن، همیاری و همدلی تمام کارکنان شرکت در سراسر کشور، اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری است تا در نهایت به یک شرکت پیشرو تیدیل شویم.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران سید مجید صدری در نخستین سخنرانی بر خط ، با اشاره به اینکه هیات مدیره شرکت مخابرات نیزتوجه به نیروی انسانی را تکلیف کرده است اظهار داشت : اولویت ما توجه به دغدغه های تمامی کارکنان است . تابتوانیم نیروی انسانی با نشاط ، متخصص و فعال در شرکت داشته باشیم .
 
وی با تاکید بر اینکه مسایل کارکنان در چارچوب قانونی حل می شود گفت : توجه به منابع انسانی را به‌عنوان مهم‌ترین رویکرد و پیش‌فرض تحقق تمام برنامه‌های تحولی شرکت در نظر داریم . نیروی انسانی متخصص و راضی با توجه و حمایت، شکل‌گرفته و قوام می‌یابد که در نهایت موجب توسعه و تعالی شرکت خواهد شد.
 
وی با قدردانی از فعالیت تمامی کارکنان در سال ۱۳۹۶ گفت : امید وارم با همکاری و هماهنگی تمامی حوزه ها در شرکت بتوان به اهداف و برنامه سال ۱۳۹۷ دست یافت.
 
مهندس صدری با تاکید بر اینکه توسعه سرمایه انسانی و حفظ کرامت کارکنان و افزایش رضایتمندی آن‌ها موجب ارتقاء فعالیت‌های شرکت و افزایش بهره‌وری می شود اظهارداشت :. بدین منظور باید به درونی سازی ارزش های سازمانی مانند نوآوری وخلاقیت کارکنان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
 
وی با اشاره ، بحث شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری " حمایت از کالای ایرانی " و نقش شرکت مخابرات ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور سهم مهمی در عملیاتی شدن این شعار ارزشمند گفت : شرکت مخابرات ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدماتی کشور، عزم خود رابر استفاده از تجهیزات داخلی مخابراتی و نهادینه‌سازی وارتقای فرهنگ تولید و مصرف کالای ایرانی دربین کارکنان قرارداده است .
 
مهندس صدری با اشاره ارایه کیفیت سرویس و پاسخگویی مناسب به مشتریان در اولویت برنامه‌های شرکت است خاطر نشان کرد : در راستای اجرایی شدن این مهم در تلاشیم با همیاری کارکنان سرآمد شرکت مخابرات ایران، این اصول پیاده سازی و اجرا شود. چرا که ارائه خدمت خوب و محصول مناسب، رضایت مشتری و در نهایت سودآوری و رضایت سهامداران را به دنبال می‌آورد.
 
وی با اشاره به بحث IT به عنوان زیر ساخت برا ی تمام فعالیت گفت : مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز با اشاره به نقش ویژه شرکت مخابرات ایران درتامین امکانات مورد نیاز اپراتورها و مشتریان تاکید کرد: به این منظور برنامه خوبی را در حوزه IT به عنوان زیر ساخت داریم که با تلاش همکاران این شرکت حوزه به ثمر خواهد نشست .
 
وی توجه به نقش انکارناپذیر بانوان در ایجاد تحولات شرکت مخابرات گفت : ما نیز به‌عنوان مدیران این شرکت به داشتن چنین سرمایه عظیمی می‌بالیم و در این راستا برای اولین بار در تاریخ شرکت مخابرات ایران مسئولیتی خطیر وارزشمند را بر عهده بانویی مجرب و توانمند در حوزه تجاری شرکت قرارگرفت .
 
مهندس صدری به تعامل مناسب با مجموعه وزارت ارتباطات اشاره کرد و گفت : برای گسترش ارتباطات در کشور و تقویت زیرساخت ها این تعاملات ضروری است .
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه شرکت ارتباطات سیار زیر مجموعه این شرکت است تصریح کرد : با ید به دنبال ایجاد همگرایی در حوزه ثابت و سیار باشیم تا بتوانیم باندلی از سرویس های این دو حوزه داشته باشیم
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.