اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

April 15, 2018
17:56 یکشنبه، 26ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89644

خدمات جدید AWS برای حذف مهارت‌های تخصصی در فن‌آوری‌های سازمانی

در آخرین گردهمایی مرکز توسعه خدمات رایانش ابری آمازون که با نام AWS Summit در سانفرانسیسکو برگزار شد، شرکت توسعه خدمات رایانش ابری AWS آمازون سری خدمات جدید خود را معرفی کرد و در کنار آن برخی خدمات به روز شده Re:Invent Generally Available هم طی آن معرفی شد تا سازمان‌ها به کمک آن بتوانند قابلیت‌های خود را ارتقا دهند.
اگرچه هدف اصلی این کنفرانس از ابتدا تا کنون تمرکز بر فعالیت‌های شرکت AWS بوده است، ولی نکته قابل ملاحظه‌ای که آخرین دور از کنفرانس مذکور را تغییر داد معرفی سری جدیدی از خدمات بود که با ارایه برخی نوآوری‌ها این امکان را فراهم کرد سازمان‌ها بدون نیاز به آموزش کارمندان، بدون در اختیار گرفتن مهارت‌های جدید و بدون نیاز به درگیری با مدیران اطلاعاتی خود بتوانند امکان استفاده از این نوآوری‌ها را توسط همه افراد خود فراهم آورند.
 
«وارنر واگل» مدیر فناوری AWS طی سخنرانی خود بر این نوآوری‌ها تاکید کرد و طی آن گفته شد سری جدید سرویس‌های مبتنی بر فضای هوش مصنوعی در خانواده خدمات GA این امکان را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند تمامی داده‌های خود را بدون نوشته برنامه یا یادگیری الگوریتم‌های جدید مورد استفاده قرار دهند و به صورت ویژه بر استقرار داده‌ها، مقیاس‌پذیری آنها یا مدیریت داده‌ها تمرکز داشته باشند.
«مت وود» مدیر توسعه هوش مصنوعی برای خدمات AWS GM در این کنفرانس برخی مدل‌های از پیش آموزش شده را در سیتم Re:Invent معرفی کرد که به صورت خودکار مجموعه‌ داده‌ها را متناسب با موقعیت جغرافیایی، نام، زبان و دیگر عوامل بررسی می‌کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.