تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 29, 2018
20:28 یکشنبه، 9ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90181

بیت کوین تا مارس ۲۰۲۰ به 91 هزار دلار می رسد

تو ماس لی که بعنوان شریک و رئیس موسسه   Fundstrat  در نیویورک مشغول به کار میباشد پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین تا مارس سال ۲۰۲۰ به نودو پنج هزار دلار افزایش خواهد یافت.
 
توماس لی همچنین در بدترین شرایط بازار ارز دیجیتال  طی هشت ماه  گذشته  ارز دیجیتالی Bitcoin Misery Index (BMI) را معرفی کرد.
 
توماس لی و تیم او معتقد است که کاهش ارزش بیت کوین در چند ماه گذشته نشان از چشم انداز مثبت در ماههای آینده است .
 
لی و تیم او یک نمودار را با ۴ دوره مختلف مقایسه و ترسیم کرده اند که نشان میدهد هر وقت بیت کوین ارزش خود را بیش از ۷۰% از دست داد است با یک شیب تند افزایش یافته است .
 
او معتقد است که سطوح بالا و پایین BTC متفاوت نیست، چرا که نمودار براساس مقیاس لگاریتمی بر اساس گراف خطی خطی سنتی است.
 
توماس لی : بیت کوین تا مارس 2020 به 91000$ میرسد
 
لی و Fundstrat از متوسط ​​قیمت ها پس از هر شیب در سال ۲۰۲۰ استفاده کردند.
 
قبلا در ژوئیه ۲۰۱۷، لی پیش بینی کرده بود که بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ به ۵۵۰۰۰ دلار برسد. در ماه ژانویه امسال، لی اعلام کرد بیت کوین تا پایان سال ۲۰۱۸ به ۲۵۰۰۰ دلار خواهد رسید.
 
توماس لی شریک مدیریتی و رئیس تحقیقات در مشاوران جهانی Fundstrat است. او یک استراتژیست وال استریت است که بیش از ۲۵ سال تجربه در تحقیقات سهام دارد و سالانه از سال ۱۹۹۸ توسط سرمایه گذاران نهادی رتبه بندی شده است. او پیش از تشکیل صندوق سرمایه گذاری Fundstrat اخیرا به عنوان مدیر ارشد سهام JP Morgan بوده و قبلا به عنوان مدیرعامل در شرکت سالومون اسمیت بارنی مشغول بوده است.
 
از  تخصص های او شامل استراتژی بازار، استراتژی های کوچک و متمرکز و خدمات مخابراتی می باشد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.