تلفن همراه

گوشی

May 4, 2018
21:08 جمعه، 14ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90329

سامسونگ دو موبایل میان رده می سازد

 
سامسونگ اعلام کرده دو موبایل میان رده با مشخصات مشابه عرضه می کند. یکی از آنها با نمایشگر سوپر آمولد ۵.۶ اینچی و دیگری با نمایشگر ۶ اینچی ساخته خواهند شد.
 
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اندروید هدلاینز، سامسونگ اعلام کرده دو موبایل میان رده گلکسی A۶ و A۶ Plus را خواهد ساخت. این دو موبایل روز گذشته در وبسایت «سامسونگ اندونزیا» ظاهر شدند.
 
 
در این وب سایت ویژگی های متعددی از دوموبایل منتشر شده اما هنوز طرح اصلی آنها مشخص نیست. این دو موبایل ظاهری یکسان خواهند داشت و تنها نکته متمایز میان آنها اندازه شان و دوربین پشتی آنهاست.
 
گلکسی A۶ Plus دو دوربین پشتی دارد و در مقابل گلکسی A۶ فقط یک دوربین پشتی دارد.
 
قاب هر دو موبایل از فلز ساخته شده است. در سمت راست دکمه خاموش/ روشن و قفل دستگاه و در سمت چپ دکمه های تنظیم صوت وجود دارد. پشت هر دو موبایل اسکنر اثر انگشت وجود دارد.
 
 گلکسی A۶ مجهز به یک نمایشگر۵.۶ اینچی HD+ سوپر AMOLED با گوشه هایی خمیده است. این موبایل پردازشگر ۸ هسته ای ۶۴ بیتی Exynos۷۸۷۰ با ۱.۶GHz حافظه ذخیره است. این دستگاه مجهز به اندروید اوریو ۸ است. همچنین این دوربین پشتی این موبایل ۱۶ مگا پیکسل است. دوربین جلویی دستگاه نیز ۱۶ مگاپیکسل است. یک باتری ۳ هزار میلی آمپری نیز به دستگاه افزوده شده است.
 
از سوی دیگر گلکسی A۶ Plus نمایشگر full HD+ سوپر AMOLED و گوشه هایی خمیده دارد. یک پردازشگر ۸ هسته ای ۶۴ بیتی نیز در این دستگاه به کار رفته و GHz۱.۸ حافظه داخلی دارد. RAM دستگاه  نیز با دو انتخاب ۳ یا ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت عرضه می شود.
 
این دستگاه مجهز به اندروید اوریو ۸ و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری است. دوربین های پشتی آن نیز به ترتیب ۱۶ و ۵ مگاپیکسل است. یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی جلوی موبایل قرار دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.