اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

May 6, 2018
20:19 یکشنبه، 16ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90388

برنامه‌نویسان الکسا درآمد بیشتری کسب می‌کنند

ظاهرا کمپانی آمازون قصد دارد با استفاده از یک‌سری ابزار جدید امکان کسب درآمد برای برنامه‌نویسان الکسا را آسان‌تر کند. این کمپانی روز پنج‌شنبه اعلام کرد که ۲ ابزار جدید این شرکت برای برنامه‌نویسان فعال در ایالات‌متحده قابل استفاده است. این دو ابزار In-Skill Purchase و Pay for Alexa نام دارند که سال گذشته معرفی شده، اما تنها برای یک‌سری از برنامه‌نویسان قابل دسترسی بودند.
آمازون در معرفی ابزار مناسب برای کسب درآمد برنامه‌نویسان از اسکیل‌های الکسا خیلی کند عمل کرده و به‌جای آن بیشتر روی مشتریان خود و اینکه درون پلت‌فرم خیلی با تبلیغات روبه‌رو نشوند تمرکز کرده است.
این شرایط باعث رضایت قابل‌توجه کاربران و مشتریان شده، اما از طرف دیگر موجب ناامیدی عده زیادی از برنامه‌نویسان هم شده، چرا که نمی‌توانند کسب و کار قابل توجهی از طریق ساخت اسکیل‌های الکسا داشته باشند.
حال با معرفی این ۲ابزار جدید به‌نظر می‌رسد می‌توان دوباره این برنامه‌نویسان ناامید را امیدوار کرد و آنها را تشویق به ساخت اسکیل‌های پیچیده‌تر، جذاب‌تر و پرطرفدارتر کرد. در گذشته و قبل از معرفی این دو ابزار، تنها برنامه‌نویسانی که اسکیل‌هایشان جزو محبوب‌ترین اسکیل‌های الکسا بودند قادر به دریافت پول و کسب درآمد از طریق الکسا به شمار می‌رفتند.
بزار In-Skill Purchasing به برنامه‌نویسان این امکان را می‌دهد محتوای دسته‌اول یا اشتراک دیجیتال خود را بفروشند. ابزار Pay for Skill هم به فروشندگان امکان فروش محصولات‌شان از طریق اسکیل‌های الکسا را می‌دهد. با استفاده از این قابلیت، کاربران قادر خواهند بود بسیاری از محصولات خود را از طریق دستورات صوتی الکسا خریداری کنند تا ویژگی خرید صوتی الکسا بیش از پیش در بین کاربران جا بیفتد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.