تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

May 21, 2018
12:30 دوشنبه، 31ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90864

اسپیکرهای هوشمند به نامِ بیتس، به کامِ اپل!

بر اساس شایعات منتشر شده، اپل می‌خواهد اسپیکر هوشمند ارزان قیمت خود را تحت عنوان و برند بیتس (beats) عرضه کند.
 
به گزارش تک رادار، اطلاعات جدیدی که از سوی زنجیره تامین و تولید محصولات اپل به دست آمده است نشان می‌دهد که این شرکت آمریکایی قصد دارد نسخه ارزان قیمت از اسپیکرهای هوشمند خود را که با برچسب قیمتی ۱۹۹ دلار قرار است به بازار بیاید، با برند بیتس به بازارهای جهانی عرضه کند.
 
قبل از این خبر، گزارش‌های بسیاری مبنی بر انتشار نسخه ارزان قیمت اسپیکرهای هوشمند اپل به گوش رسیده بود اما قرار نبود که تحت عنوان و برند دیگری روانه بازارهای جهانی شود.
 
زمانی که اپل سال گذشته AirPlay ۲ را رونمایی کرد، اعلام شد که این ویژگی به محصولات بیتس نیز افزوده خواهد شد اما با توجه به گزارش‌های اخیر، اطلاعات مربوط به هدفون بیتس به اشتباه به عنوان اسپیکر هوشمند ارزان قیمت اپل مخابره شده است.
 
یکی از این ویژگی‌ها برای اسپیکر هوشمند ارزان قیمت اپل، عدم پشتیبانی از دستیار صوتی هوشمند مخصوص اپل یعنی سیری ( siri) است. این بدان معناست که پشتیبانی از سیری تنها برای محصولات اپل و اسپیکرهای هوشمند خود این شرکت است. بنابراین نباید در اسپیکرهای بیتس منتظر این ویژگی باشیم.
 
اپل در زمستان گذشته سال ۲۰۱۸ میلادی تنها موفق شد تا ۶۰۰ هزار دستگاه اسپیکر هوشمند هوم پاد را به بازار عرضه کند که این میزان در مقایسه با رقم فروش اسپیکرهای هوشمند آمازون هیچ است. البته قیمت هوم پاد اپل ۳۴۹ دلار است این در حالیست که الکسای آمازون تنها ۴۹ دلار قیمت دارد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.