تلفن همراه

گوشی

May 23, 2018
16:14 چهارشنبه، 2ام خردادماه 1397
کد خبر: 90935

استانداردهای جدید گوشی Huawei Y7 Prime 2018 برای گوشی های اقتصادی بازار

بیشتر گوشی های هوشمند پرچمدار در نیمه اول سال ۲۰۱۸ از صفحهنمایش FullView استفاده کرده اند. به نظر می رسد با عرضه گوشی جدید سری Y هواوی فناوری دستگاه های پرچم دار و میان رده به دستگاه هایی پایین رده و اقتصادی هم واردشده است. در مورد دوربین دوگانه نیز همین قاعده حاکم است چراکه این فناوری مربوط به دستگاه های پرچمدار تا کنون بوده که با ورود به گوشی مانند HUAWEI Y7 Prime 2018  استانداردی جدید در این بخش هم به بازار گوشی های اقتصادی وارد شده است. 
pic_s11-quality-image-original.jpg
صفحه نمایش FullView: یک تجربه کاملاً متفاوت
بازار گوشی های هوشمند تحت تأثیر دستگاههای بالا رده در هرسال تغییرات زیادی به خود میبینید. شرکتهای مطرح با صرف هزینههای زیاد فناوریهای جدید را وارد دستگاههای بالا رده می کنند. مثلاً سامسونگ در سری اس دارای ویژگی همانند FullView است، مدلهای اقتصادی آن مانند Galaxy J7 همچنان از صفحهنمایش 5.5 اینچی سنتی استفاده میکنند.
صفحهنمایش 5.99 اینچی FullView تمام صفحه گوشیHUAWEI Y7 Prime 2018  در ابعاد بدنه ای مجهز شده که معمولاً صفحه نمایش های 5.5 اینچی  در آن جای می گیرد. نسبت ابعاد 18:9 کاملاً برای نسل جوان مناسب است چراکه حدود 12.5 درصد محتوای بیشتری نسبت به سایر گوشیهای 5.5 اینچی ارائه میدهد. 
دوربین اصلی دوگانه + فلاش سلفی
عملکرد دوربین عامل مهمی در گوشی های هوشمند است اما بسیاری از تلفنهای اقتصادی به دلیل هزینه، تنها از یک دوربین استفاده می شود. بسیاری از تلفنهای پیشرفته مانند HUAWEI Mate 10، دوربین دوگانه را به اجرا رساندهاند، درحالیکه اخیراً Huawei P20 Pro حتی یک دوربین سه گانه را معرفی میکند.
برای بهبود تجربه عکاسی، HUAWEI Y7 Prime 2018 دارای دوربین پشت13 مگاپیکسلی بهعلاوه 2 مگاپیکسلی است که جلوههای متفاوتی از بوکه را فراهم میکند. عمق میدان بهتر و همچنین پرترههای طبیعی ازجمله مزیتهای دوربین دوگانه به شمار میآید.
HUAWEI Y7 Prime 2018 با توجه به ویژگیهای خود برای مشتریان جوان، یک دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی با فلاش Selfie tone دارد. این فلاش، میزان روشنایی را با توجه به محیط اطراف آن تنظیم میکند. به همین دلیل تصاویر سلفی طبیعیتر است. فلاش Selfie toning نیز میتواند بهصورت دستی تنظیم شود. خروجی تمام حالتها، تصاویر خیرهکننده است که حتی در نور کم ثبتشده باشد.
باز کردن قفل چهره + باز کردن اثرانگشت
باز شدن قفل دستگاه با چهره بهعنوان یکی از بهترین تکنولوژیهای تلفن همراه به شمار میرود و بهتازگی برای گوشیهای هوشمند رواج پیداکرده اما این در مدلهای اقتصادی جریان ندارد.
HUAWEI Y7 Prime 2018 یک استثنا است. این گوشی برای اولین بار این فناوری منحصربهفرد را در درون خود جایداده است. اگر با Samsung Galaxy J7 مقایسه کنید، متوجه میشوید که تنها راهکار اثرانگشت را ارائه میدهد. مدلهای دیگر مانند OPPO A83 هم تنها به سراغ اثرانگشت رفتهاند که شرمآور است.
Huawei Y7 Prime 2018 هر دو دارد. این سناریو را بهحساب میگیرد و هر دو باز شدن قفل صورت و قفل اثرانگشت را ارائه میدهد. باز کردن اثرانگشت نیز میتواند برای پذیرش تماسها، خاموش کردن زنگ و گرفتن تصاویر استفاده شود.
درگاه مخصوص برای گسترش حافظه
امروزه کاربران علاقهمند به سرگرمی هستند، بنابراین ظرفیت ذخیرهسازی گوشیهای هوشمند از اهمیت خاصی برخوردار است. 
برای پاسخگویی به نیازهای کاربر، HUAWEI Y7 Prime 2018 دارای اسلات سه کارته برای پشتیبانی از دو سیمکارت و همچنین کارت Micro SD تا ۲۵۶ گیگابایت است. اکثر مدلهای دو کارته در بازار کاربران را مجبور به انتخاب بین سیمکارت دوم و یا کارت حافظه میکنند.
با ذخیرهسازی بیشتر، کاربران میتوانند موسیقی یا فیلمهای موردعلاقه خود را در هر زمان و هرکجا لذت ببرند. بسیاری از برندها به سراغ راهکارهای ذخیرهسازی بهصورت ابری رفتهاند اما HUAWEI ارزش هزینه کاربر را به خوبی میداند.
EMUI 8.0
Huawei Y7 Prime 2018 دارای EMUI 8.0 است که بر اساس اندروید 8.0 توسعه دادهشده است. درحالیکه OPPO A83 و سامسونگ J7 فقط دارای اندروید 7.1 و 7.0 هستند. زبان طراحی ساده، منو سادهتر و سریعتر از اتفاقاتی است که HUAWEI رقمزده است. این رابط کاربری سرعت بیشتری را برای کاربر فراهم میکند تا تجربه کاربری دستگاه بهمراتب افزایش پیدا کند.
این نسخه دارای اپلیکیشن گیم سوییت است که اجازه استفاده بهتر از منابع و ارائه بازی روانتر را ارائه میدهد. گیم سوییت مدیریت بهتری بر روی اتفاقات گوشی هوشمند خواهد داشت تا در حین بازی، خللی در تجربه کاربر وارد نشود. 
HUAWEI Y7 Prime 2018 ارائه میدهد نمایشگر HD + FullView، عملکرد دوربین و کیفیت عکس، راحت باز شدن قفل + تکنولوژی باز کردن انگشت finger، ذخیرهسازی عظیم و سیستم EMUI 8.0، عملکرد عالی را در بین تلفن های ورودی ارائه میدهد. این دستگاه نه تنها نیازهای کاربران جوان را برآورده می کند بلکه ارائه میدهد.
 
HUAWEI Y7 Prime 2018 با ارائه نمایشگر بهتر و بزرگتر، عملکرد دوربین و کیفیت عکس، راحت باز شدن  قفل دستگاه با چهره و نگهداشتن سنسور اثرانگشت، ذخیرهسازی بیشتر و رابط کاربری EMUI 8.0، عملکرد عالی را در بین تلفن های اقتصادی ارائه می دهد. این دستگاه نه تنها نیازهای کاربران جوان را برآورده می کند بلکه همچنین تجربه منحصربهفردی از یک تلفن اقتصادی را به شما می دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.