سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

May 23, 2018
16:31 چهارشنبه، 2ام خردادماه 1397
کد خبر: 90943

شرکت کسپرسکی به سوئیس منتقل می‌شود

شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی کسپرسکی تصمیم دارد بخش اعظم فعالیت‌های هسته‌ای خود را از کشور روسیه به سوئیس انتقال دهد. این اقدام جدید در اصل مرکز ذخیره‌سازی داده و پردازش اطلاعات در بسیاری از نقاط را شامل می‌شود و همچنین سیستم مونتاژ نرم‌افزاری و افتتاح «مرکز شفافیت نرم‌افزاری» نیز در سوئیس انجام می‌شود.
شرکت کسپرسکی در نظر دارد به منظور جلب اطمینان و شفافیت هرچه بیشتر در فعالیت‌های یکپارچه خود، نظارت بر فعالیت‌های خود را به یک مرکز ثانوی واگذار کند که این مرکز نیز در کشور سوئیس واقع شده است.
 
بخش ویژه‌ای از شرکت نرم‌افزاری کسپرسکی که قرار است طی این اقدام به سوئیس منتقل شود «مرکز فعالیت‌های نوآورانه شفاف‌سازی جهانی» است که طرح اولیه آن در سال ۲۰۱۷ میلادی اعلام شد و هدف از اجرای آن اطمینان به مشتریان به منظور یکپارچگی از محصولات بود. این اقدام جدید گام بعدی در فرآیند توسعه طرح نوآورانه کسپرسکی محسوب می‌شود و این شرکت تصمیم دارد با از این طریق چالش‌های روزافزون پیش روی خود در صنعت نرم‌افزار را از میان بردارد.
«ائوجین کسپرسکی» مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری کسپرسکی در این خصوص گفت: «این صنعت به صورت در حال تغییر است و ما باید با نیازهای رو به رشد مشتریان، سهامداران و همکاران خود سازگار شویم. شفافیت یکی از مهم‌ترین این نیازها محسوب می‌شود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم زیرساخت‌های خود را از نو طراحی کنیم تا امکان پردازش اطلاعات و شفاف‌سازی آنهادر سوئیس انجام شود. ما بر این باوریم که چنین اقداماتی می‌تواند به یک روند جهانی تبدیل شود تا امنیت سایبری افزایش یابد و سیاست اعتماد به این صنعت قوی‌تر شود.»
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.