تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 28, 2018
18:16 دوشنبه، 7ام خردادماه 1397
کد خبر: 91095

پیشبینی عجیب مک آفی از قیمت ارزهای دیجیتال در ماه ژوئن !

راه اندازی شبکه های اصلی ایاس و ترون به بحث اصلی علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در دو هفته اخیر تبدیل شده است. انتقال توکن‌ها به شبکه اصلی EOS از روز ۱ ژوئن انجام می‌شود و گفته می‌شود که تا ۶ روز پس از آن،‌ شبکه اصلی شروع به کار خواهد کرد.
 
در این مدت همه منتظر یک رشد قیمت بزرگ هستند اما وضعیت قرمز این روزهای بازار ارزهای دیجیتال به نگرانی اصلی سرمایه گذاران بدل شده است.
 
جان مک آفی، این برنامه نویس بزرگ که به خاطر پیشبینی های شگفت انگیزش درباره ارزهای دیجیتال و مخصوصا بیت کوین معروف است، به تازگی یک پیشبینی کوتاه مدت در مورد ۵ ارز دیجیتال ارائه کرده است.
 
پیشبینی عجیب مک آفی از قیمت ارزهای دیجیتال در ماه ژوئن !
 
او در توییتر خود پیشبینی کرده است که در ماه پیش روی میلادی گولم به ۵ دلار، بیت کوین پرایوت به ۲۰۰ دلار و ایاس (EOS) به ۳۲ دلار خواهد رسید.
 
اگر چشم انداز او درست از آب درآید، ایاس که در حال حاضر با قیمت ۱۲٫۴۸ دلار معامله می‌شود، تا ماه ژوئن بیش از ۱۸۸ درصد رشد خواهد داشت و قیمت گولم که در حال حاضر ۰٫۴۵ دلار است، باید رشد ۶۰۰ درصدی را به خود ببیند.
 
پس از این توییت، بسیاری از طرفداران جان مکافی با هجوم به صفحه توییتر وی، پیشبینی قیمت ترون و استیرز را برای ماه ژوئن خواستار شدند که او پاسخ داد: قدرت محاسبات من محدود است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.