تلفن همراه

گوشی

May 30, 2018
19:39 چهارشنبه، 9ام خردادماه 1397
کد خبر: 91150

رونمایی از گوشی هوشمند آنر 7c؛ مقرون به صرفه و کارا

برند آنر از گوشی هوشمند 7c رونمایی کرد. گوشی هوشمندی با دوربین دوگانه، قابلیت قفلگشایی با تشخیص چهره و سه درگاه ورودی برای دو سیم کارت و کارت حافظه که همه قابلیتهای یک پرچمدار را تنها با قیمت یک میلیون و ۹۹ هزار تومان به علاقهمندان ارایه میدهد.
پیش فروش این گوشی از فردا چهارشنبه ۹ خرداد در بامیلو آغاز میشود و به هزار خریدار اول گوشی از طرف اسنپ کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی داده میشود. گوشی هوشمند تمامصفحه جدید آنر در سه رنگ سیاه، آبی و طلایی با قیمت فوقالعاده مناسب در رده گوشیهای مقرون به صرفه اما با قابلیت گوشیهای پرچمدار به مشتریان عرضه میشود.
جرج ژائو، مدیر شرکت آنر میگوید: آنر به عنوان یک برند پیشرو و نوآور، خود را موظف به ارایه محصولات بینظیر با قیمت رقابتی کرده است و خیلی زود فراتر از بازارهای کشور چین به عنوان برندی پیشرو در بازار جهانی گوشیهای هوشمند شناخته خواهد شد.
وی افزود: هدف ما این است که تا سال 2020 به عنوان یکی از 5 برند برتر گوشیهای هوشمند در دنیا مطرح شویم.
 
تصاویر منحصر به فرد با دوربین دوگانه
آنر7c  با ارایه دوربین دوگانه اصلی 13 + 2 مگاپیکسلی، نقطه عطفی در ارایه بهترین دوربین عکاسی در گوشیهای مقرون به صرفه ایجاد کرده است و با دوربین دوگانه خود بهترین تصاویر از چهره و مناظر را ارایه میدهد. با استفاده از این دوربین دوگانه امکان فعالسازی افکت بوکه و گرفتن عکسهای حرفهای به آسانی میسر شده است. آنر همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را همراه با فلش جلو برای گوشی جدید خود ارایه کرده است تا امکان سلفی گرفتن در تاریکی هم برای استفادهکنندگان از این گوشی فراهم باشد. با دوربین شگفتانگیز سلفی این گوشی، همچنین امکان گرفتن عکس پاناروما با بهترین کیفیت میسر شده است.
 
قابلیتهای یک پرچمدار
گوشی جدید آنر، با وجود قیمت فوقالعاده مناسب، قابلیتهای انحصاری پرچمداران گوشیهای هوشمند را در خود جمعآوری کرده است. آنر7c  با برخورداری از قابلیت قفلگشایی با تشخیص چهره، حتی زمانی که دست شما بند است، به آسانی با دیدن چهره شما باز میشود. این گوشی همچنین با اندازه استثنایی 5.99 اینچی و نمایشگر تمامصفحه ارایه شده است. این نمایشگر با استاندارد نسبت تصویر 18:9 صفحه نمایشی عریض مانند تجربه تماشای سینمایی را به شما هدیه میدهد.
 
بیشتر لذت ببرید
آنر به پردازنده هشت هستهای با سرعت پایه 1.8 گیگاهرتز مجهز است. این گوشی همچنین برپایه آخرین نسخه از رابط کاربری شرکت موسوم به EMUI 8.1 ساخته شده است که تمامی بهروزرسانیهای نرمافزاری و قابلیتهای کاربردی را به آسانترین شکل در اختیار کاربران قرار میدهد.
آنر7c دارای 2 درگاه ورودی سیم کارت و یک میکرو SD (تا ظرفیت 256 گیگابایت) است که میتوان همزمان از همه آنها استفاده کرد. این گوشی از طراحی متقارن 360 درجه در هر چهار گوشه سود میجوید. آنر7c همچنین بدنهای فشرده با ضخامت تنها 7.8 میلیمتر دارد که این مساله زیبایی آن را چند برابر میکند.
 
درباره آنر
آنر، برندی مستقل و پیشرو در عرصه گوشیهای هوشمند متعلق به گروه هواوی است که با شعار «برای شجاعان» فعالیت میکند.
این برند برای پاسخگویی به نیاز نسل دیجیتالی هزاره سوم با بهینهسازی محصولات اینترنتی ساخته شده تا در نهایت بهترین تجربیات کاربری، عمل کردن به الهامات، ارتقا خلاقیت و رویاهای جوانان را محقق سازد. شرکت آنر به منظور دستیابی به اهداف مذکور، با نشان دادن شجاعت خود در عرصه تولید گوشیهای هوشمند و ارایه محصولات متفاوت موفق شد به صورت کاملا متمایز در بازار عمل کند و با دنبال کردن آخرین نوآوریها و جدیدترین فناوریها به نیاز مشتریان خود پاسخ گوید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.