تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

June 1, 2018
9:35 جمعه، 11ام خردادماه 1397
کد خبر: 91156

Mi Band 3 با قیمت ۲۶ دلار رونمایی شد

پس از موفقیت عظیم Mi Band 2 فوق‌العاده مقرون به صرفه شیائومی، امروز این شرکت جانشین آن را معرفی کرد، که Mi Band 3 نام دارد. این بند تمام ویژگی‌های کلیدی مانند شمارش گام و اندازه گیری ضربان قلب را حفظ کرده‌ و همچنین توانایی پاسخ دادن به تماس را نیز اضافه کرده است.
 
 
 
می‌بند ۳ پانل OLED ای با کیفیت بالاتر (رزولوشن ۱۲۸x 80 پیکسل) و اندازه‌ای بزرگتر (۰٫۷۸ اینچ) نسبت به مدل قبلی خود دارد. این بند با استفاده از بلوتوث ۴٫۲ به دستگاه‌ها متصل می‌شود و از باتری‌ای با ظرفیت ۱۱۰ میلی آمپر پشتیبانی می‌کند که بیش از ۵۰ درصد بیشتر از Mi Band 2 است. ردیاب فیتنس آن دارای یک نسخه با تراشه NFC است، به این معنی که شما قادر خواهید بود به صورت بی‌سیم پرداخت کنید.
 
 
 
شیائومی وعده‌ی ۲۰ روز عمر باتری را داده است و با توجه به چگونگی انجام وعده‌های خود در مورد Mi Band 2، این مدل جدید نیز احتمالا طبق همین وعده عمل می‌کند. همچنین مقاومت در برابر آب آن به ۵۰ متر ارتقا یافته است. این مدل نیز دارای بندهای قابل تعویض در رنگ‌های مختلف خواهد بود و در روز سه شنبه ۵ ژوئن موجود خواهد شد. قیمت آن نیز ۱۶۹ یوان (۲۶ دلار / ۲۲ یورو) است، در حالی که نوع NFC دار آن CNY199 یا ۳۱ دلار/ ۲۶ یورو می‌باشد.
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.