سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 1, 2018
18:17 جمعه، 11ام خردادماه 1397
کد خبر: 91181

HP و کسب سهم ۲۲ درصدی بازار جهانی PC در سه ماهه اول ۲۰۱۸

22 درصد از سهم بازار جهانی پی سی در فصل اول 2018 به اچ پی تعلق گرفت.
 
به گزارش خبرآنلاین، این خبر با رفتن «کتی لِسجَک» از پست مدیریت مالی پس از 35 سال، هم‌زمان شد تا از اول جولای «استیو فیلر» جای وی را بگیرد.
 
اچ پی / HP Inc که سال 2015 از Hewlett-Packard Co جدا شد، امور مربوط به تولید سخت‌افزار دسکتاپ و لپ‌تاپ را مدیریت می‌کند و سال گذشته نیز واحد پرینتر سامسونگ را خریده و ضمیمه خود کرد که پس‌ازآن درآمد تجارت پرینتر با 10.9 درصد رشد به رقم 5.24 میلیارد دلار رسید.
 
همچنین در فصل دوم سال مالی اچ پی منتهی به آوریل، درآمد HP Inc با 14.5 درصد رشد به 8.76 میلیارد دلار رسید که فراتر از رقم پیش‌بینی‌شده 8.28 میلیارد شد.
 
اچ پی با عرضه جهانی پی سی در فصل اول 2018 درصدر جدول قرار گرفت و بدین ترتیب 22.6 درصد از سهم جهانی را در اختیار گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.